  • Data: 2009-08-03 17:17:32
    Temat: Re: obrazek pod stronę www (photoshop)
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej" <a...@c...pl> napisał w wiadomości
    news:h56p3h$i8k$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    >A może rzeczywiście jest tak - jak pisze mateusx6 - że obrazek ma 75 px ale
    >jest powiększony na stronie w htmlu?

    > Podaj adresy tych stron i zobaczymy te grafiki?
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > Andrzej
    > www.createvision.pl

    O! To jest jakaś zagadka :o
    Przesyłam link do strony:
    http://www.piaskowce.com/
    chodzi o czerwony nagłówek.
    Niestety java to dla mnie odmienny temat
    i właśnie może w kodzie coś jest...
    Ale sądzę, że już nie musimy (na siłę) ciągnąć tego tematu.
    Tym razem wykonawca strony, dla którego robię projekty,
    nie miał żadnych zastrzeżeń, co do wysokości headera.
    Dzięki za podpowiedź i pozdrawiam :)