  • Data: 2009-01-22 12:44:49
    Temat: Re: obraz ze starego laptopa na telewizor LCD?
    Od: "p...@p...onet.eu" <"phpcoder"@poczta.onet.eu> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na e-mail od: Konop otrzymany dnia 2009-01-22 13:23 :

    > Na RGB jakość będzie lepsza, ale przy filmach różnicy nie będzie. Na
    > pewno TV podłączonego przez S-Video nie będziesz mógł wykorzystać jako
    > monitora (bo małe literki itp. się rozmyją), ale jeśli idzie o film i
    > duże napisy - nie ma problemu. Wybór należy do Ciebie, kabel S-Video
    > zapewne będzie tańszy od VGA....

    > Nie, dźwięk musi być przesłany osobno. Z omawianych tu kabli tylko kabel
    > EURO posiada wejście dźwięku. Podobnie HDMI ale tego nie masz w laptopie
    > ;)... Więc albo kupujesz kabel S-Video -> Euro, który ma też złącze jack
> [...]
    wielkie dzieki

    jeszcze jeden problem

    W lapie mam tylko wyjscie jack stereo na sluchawki i domyslam sie ze
    bedzie potrzebna przejsciowka jack -> na 2 cinche L i P Audio do TV

    tylko sie teraz zastanawiam czy jak tak podlacze S-VIdeo + ten jack to
    wszystko zagra tzn. bedzie obraz i dzwiek jednoczesnie na ekranie