  • Data: 2013-11-21 08:44:31
    Temat: Re: obowiązkowe zimówki - lada moment
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 20 Nov 2013 23:06:56 -0800 (PST), Marcin Kiciński

    > Na letnich jeździłem ostatnio 6 lat, na zimowych 5. Teraz musiałem
    > kupić nowe zimówki, a na wiosnę nowe letnie. Oczywiście też nie najtańsze.
    > To jednak drożej niż jedne porządne całoroczne. I nawet jeżeli całoroczne
    > wytrzymają 3 lata, to kupię następne i będę miał nowe, a nie stare, które
    > jeszcze szkoda wyrzucić bo wyglądają na dobre.

    Tylko ze one beda juz zuzyte. I moze by na nich jeszcze sie dalo
    troche przejechac, ale zima idzie i lepiej miec nowe.
    A starych calorocznych wyrzucic zal, bo bieznika im sporo zostalo i
    calkiem mlode sa :-)

    > A ja teraz zmieniałem opony
    > nie z powodu braku bieżnika, tylko dlatego że nie dawały się wyważyć i biły
    > przy większych prędkościach.

    Ale to przeciez nie ze starosci - czyli to samo moze cie spotkac w
    calorocznych. A przy okazji - nie zaplacisz za wymiane, ale zaplacisz
    za wywazanie i latanie drobnych dziur :-)

    J.