  • Data: 2012-09-29 23:01:41
    Temat: Re: obowiązkowe baloniki we Francji
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 29 Sep 2012 21:21:59 +0200, Artur Maśląg napisał(a):

    > Nie pasuje? Ich wybór. Ostatnio im trochę "odbija", ale
    > w sumie to raczej nic niespotykanego/dziwnego.

    Ja tylko o metodach - jak trzeba bedzie miec jeden balonik, to czy ktos sie
    sprawdzi, czy bedzie wolal nie zuzywac tego obowiazkowego ?

    Wprowadziliby elektroniczne wielorazowe, albo szwedzkim wzorem - wbudowali
    w samochod :-)

    > Sprawdź.

    To nasz MSZ powinien sprawdzac :-)

    > Nic takiego nie miało miejsca. Powielasz tylko medialne rewelacje.

    Jestes pewien ze nie bylo, czy tak ci do koncepcji pasuje ?

    J.