  • Data: 2016-01-18 13:46:01
    Temat: Re: obniżanie napięcia ładowania
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:1odtku299wu9m.r21ymb75sgox.dlg@40tude.net...

    > Trzeba przyznac, ze maja dobre oprogramowanie, i w razie awarii zwykle
    > jada dalej. Inaczej to bysmy czesto stali :-)

    Sprzeczałbym się. Komputer jest głupi. Głupszy od idioty, jedzie tylko na
    tym, co mu włożono.
    I jak mi komputer np. pokryje awarię polegającą na pęknięciu przewodu z
    płynem chłodzącym i pojedzie dalej, to ja kupuję!
    Jak mi pokryje awarię hamulców, to kupuję! Teraz dostań się, żeby mroźną
    zimą okręcić pęknięty przewód z chłodzeniem, coby się doturlać do waqrsztatu
    celem wymiany :P Jak mi komputer to załatwi, to kupuję!

    Jak widać, najlepszy nawet komputer nie załatwi spraw typu "wyżej pindola
    nie podskoczysz".
    Wczoraj akurat oglądałem mini-relację z jakiegoś wypadku, kobita chyba w
    szpitalu, ale przeżyje. Kluczem do bycia ostrożnym było to, co powiedział
    policjant "ABS pracował". A jednak auto wyrżnęło w drugie.

    No, co innego auto-voodoo :)))
    Gładzimy elektrony, wyrównujemy średnicę...

    --
    IIIIiiiiyiii...DUPP!

    ---
    Avast.