  • 11. Data: 2009-09-15 20:23:33
    Temat: Re: obejma tłumika...
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "metalbeast" napisał w wiadomości

    > w który weekend ?? narazie posklejałem na taśmę mc-gyvera i jezdzi

    "Przez życie możesz przejść używając dwóch rzeczy: wd-40 i taśmy
    powertape.
    Jeżeli coś się rusza a nie powinno - użyj powertape.
    Jeżeli coś się nie rusza a powinno - użyj wd-40."

    --
    Jasio
    vx etz

  • 12. Data: 2009-09-15 20:29:14
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***Użytkownik "Jasio"
    "Przez życie możesz przejść używając dwóch rzeczy: wd-40 i taśmy
    powertape. Jeżeli coś się rusza a nie powinno - użyj powertape.
    Jeżeli coś się nie rusza a powinno - użyj wd-40."

    Ach te wspolczesne wynalazki...kiedys wystarczal drut i izolacja...

    --
    Tytus
    żółte najszybsze

    P.S. Ale Powertape klei monofilm w zaglach nieprawdopodobnie...
    jeszcze poksipol i poksiline wypada mniec....

  • 13. Data: 2009-09-15 21:06:23
    Od: Arni <a...@N...spam>

    Tytus pisze:
> [...]
    > Jeżeli coś się nie rusza a powinno - użyj wd-40."
    >
    > Ach te wspolczesne wynalazki...kiedys wystarczal drut i izolacja...

    zamiast drutu stosuje sie trytytki

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 14. Data: 2009-09-16 07:03:12
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Arni" napisał w wiadomości

    > zamiast drutu stosuje sie trytytki

    Ale trytytką ani drutem nikogo nie zakneblujesz. A i na nadgarstkach
    takie brzydkie ślady zostaną.

    Poza tym - chomika obwiązywać drutem? Bezysenysu.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 15. Data: 2009-09-16 08:29:27
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Jasio"
    Ale trytytką ani drutem nikogo nie zakneblujesz. A i na nadgarstkach
    takie brzydkie ślady zostaną.
    Poza tym - chomika obwiązywać drutem? Bezysenysu.

    Dlatego napisalem tez o izolacji

    --
    Tytus
    żółte najszybsze