  • Data: 2004-04-26 15:09:44
    Temat: Re: o2.pl -- tpnet
    Od: "Jacek Orłowski" <J...@O...Com.SpamRemove> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr C." <p...@b...mabanana.com> napisał:

    > Zgłaszano mi problemy z serwerem pocztowym na DSL-u (TP) - dziwne timeouty
    > dla maili przychodzących z o2 (z załącznikami ~100K i więcej). Poprawianie
    > konfiguracji serwera nie pomogło...

    Mam ten sam problem: mój serwer pocztowy stoi na łączu WASK i co rusz
    userzy raportują kłopoty w wysyłaniu listów z załącznikami (juz od kilku-
    dziecieciu kB) do odbiorców mających konta na serwerach w TPSA. W logach
    powtarza sie jak mantra: ".. time out when sending message body .." :(
    Podobnie ludziom podpiętym via TP ślimaczą się strony WWW zlokalizowane
    na moim serwerze. Co ciekawe z sieci lokalnej bez większego problemu
    jest dostęp do hostów "polpakowych" co świadczyłoby że ruch jest ścinany
    tylko w jedną stronę :/

    Pozdr!
    jO.