  • Data: 2009-09-28 09:16:06
    Temat: Re: o maly wlos...
    Od: "metalbeast" <p...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > bo karanie za negatywne zachowanie (jechales za szybko, nie
    > dostosowales..., naraziles..., ty dawco...) jest duzo mniej efektywne,
    > nerwicy dostanie, bedzie sie bal wyjechac na droge czym innym niz
    > walcem, zacznie sie moczyc w nocy to i browar odstawi, plecaczek jego
    > odstawi, ech...
    > czarna perla CBF500

    lo rety, ale czarne wizje... juz wczoraj po odstawieniu moto obralem
    kierunek 'zabka', wczesniej po drodze byla jeszcze pizza z plecaczkiem ;)
    ale takie rzeczy j/w raczej mi nie groza, choc na chwile mam dosc moto.
    A zapominalem dodac, ze jak juz wracalismy ok 20.00 to mi sarna smignela,
    ale doswiadczenie kazalo mi ciagle hamowac ostro, i dobrze bo za nia
    przebiegly dwie nastepne, ostatnia juz z 15m przed kolem... niezly dzien
    mielismy, nie ma co ;/