  • 1. Data: 2010-11-19 22:54:02
    Temat: [numeracyja IN) My tu gadugadu a Gadułer...
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    ... w czerwcu wprowadził niekończącą się promocję na 80x:

    http://media1.gaduair.pl/pdf/Numery_800_i_801_w_Gadu
    AIR.pdf

    Niby nic takiego, ale tytuł jest nieco mylący, albowiem ostatnia pozycja
    w załączniku to "808888x" :-).

    Óżont w tabeli T5 rzecze tak:

    9 VCC
    usługa połączenia kredytowanego (virtual calling card)
    808+PQMCDU TP S.A. PQM=112
    808+PQMCDU GTS Poland Sp. z o.o. PQM=888
    808+PQMCDU Voxbone SA PQM=880

    Szukanie po frazie "808 888" dawało mi głównie numery w Honolulu :-).

    Czy ktoś wie, czy to 808 jest gdzieś realnie używane?

    Przemek

  • 2. Data: 2010-11-21 11:00:38
    Temat: Re: [numeracyja IN) My tu gadugadu a Gadułer...
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 19 Lis, 23:54, Przemysław Kowalik pisze...
> [...]
    >
    > Szukanie po frazie "808 888" dawało mi głównie numery w Honolulu :-).
    >
    > Czy ktoś wie, czy to 808 jest gdzieś realnie używane?

    To przyszłość. Z tego co się orientuję, to w centralach TP nie ma
    jeszcze
    nawet wykreowanego tego prefiksu.

    Ircys

  • 3. Data: 2010-11-21 23:37:00
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik Ircys napisał:
    > On 19 Lis, 23:54, Przemysław Kowalik pisze...

    > To przyszłość. Z tego co się orientuję, to w centralach TP nie ma
    > jeszcze
    > nawet wykreowanego tego prefiksu.

    Ale w CUT 808 1 (za 0,00 netto tudzież brutto :-)) już jest.

    No i co to właściwie za usługa "virtual calling card"? Jeżeli prawdziwa
    "calling card" to zdrapka prepaid Telecośtam służąca do "tanich rozmów"
    to co to jest wersja "virtual"? Kod z terminala? Kod kupiony online?

    I czym niby funkcjonalnie numer dostępowy na 808 miałby się różnić od
    numeru na 800?

    Przemek

  • 4. Data: 2010-11-22 09:07:38
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Przemysław Kowalik <p...@A...pl> writes:

    > I czym niby funkcjonalnie numer dostępowy na 808 miałby się różnić od
    > numeru na 800?

    A czym się różniło 0400 od 0700 i 0300?

    MJ

  • 5. Data: 2010-11-22 10:11:34
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...one.pl>

    W dniu 2010-11-22 10:07, Michal Jankowski pisze:

    > A czym się różniło 0400 od 0700 i 0300?

    Marketingiem usług dodanych :-)

  • 6. Data: 2010-11-22 14:46:19
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik Maciej Bebenek (news.onet.pl) napisał:
> [...]

    Czy to pytanie retoryczne, na które odpowiedź brzmi "tym, czym 704 od
    700 i 703"

    > Marketingiem usług dodanych :-)

    Czyli tak zwanie VAS-ów, fachowo mówiąc :-)?

    No a poza tym 704 są pay-per-call (stała opłata za połączenie) a reszta
    70x są płatne za minutę, choć 70x9 oczywiście :-P nie są.

    Przemek

  • 7. Data: 2010-11-22 22:20:23
    Od: wiwany <w...@g...pl>

    On 22 Lis, 15:46, Przemysław Kowalik <p...@A...pl> wrote:

    > No a poza tym 704 są pay-per-call (stała opłata za połączenie) a  reszta
    > 70x są płatne za minutę, choć 70x9 oczywiście :-P nie są.
    >
    > Przemek

    Nie do końca- od 1 listopada jest jeszcze weselej- 7019 jest
    taryfikowane za czas, a nie zdarzenie, co zapodałem już tu:

    https://groups.google.com/group/pl.misc.telefonia/br
    owse_thread/thread/bc5e5acfc00dd2d8?hl=pl#

    Na marginesie- taryfikacja 8081 w cenniku TP widnieje moim zdaniem od
    lat.

  • 8. Data: 2010-11-23 10:31:57
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik wiwany napisał:

    > Nie do końca- od 1 listopada jest jeszcze weselej- 7019 jest
    > taryfikowane za czas, a nie zdarzenie, co zapodałem już tu:
    >
    > https://groups.google.com/group/pl.misc.telefonia/br
    owse_thread/thread/bc5e5acfc00dd2d8?hl=pl#

    Racja, zapomniałem o tym. W dodatku 701 9 zrobiło się całkiem tanie -
    zamiast 9,91 za połączenie 0,71 za minutę. :-)

    > Na marginesie- taryfikacja 8081 w cenniku TP widnieje moim zdaniem od
    > lat.

    Jako i innego darmofonu 806. BTW, AFAIR na 806 trzeba było aktywować
    kartę TP Globtroter (taką zdrapkę do dzwonienia z zagranicznych
    automatów). Używałem czegoś takiego w 2000. Jako ciekawostkę dodam, że
    numer aktywacyjny 806 nie działał w Netii (co jeszcze można zrozumieć)
    ani z automatów TP(!).

    Przemek