    From: marider <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: nowy sport [OT]
    Date: Tue, 13 Jan 2009 17:12:00 +0100

    Ireneusz Dyła pisze:
    > I nie martwi Cie takie ograniczenie wolności osobistej. Teraz Ty dokonujesz
    > wyboru, a marzy Ci się całkowite ubezwłasnowolnienie?

    To byloby zabezpieczenie na tych "bezmyslnych" slepych kierowcow
    walacych na czolowe 180 gdy wyprzedzaja na 3ciego czy 4tego. Moze juz
    mnie powoli starosc dopada ale widze jak sam zmienilem styl jazdy w
    ciagu ostatnich 10 lat i to nie tylko na moto. Podroze ksztalca a z
    programow typu "Pirat Drogowy", "Wypadek Przypadek" itp mozna sie ostro
    posmiac ;))) Na razie robia nagonke w TV, stawiaja puszki, tablice i
    "czarne punkty", zobaczymy co bedzie dalej.

    > Maciek, nie rozśmieszaj mnie. To własnie na odcinku Wyszków - Białystok
    > stoi najwiecej fotoradarów, bo na 130 km prostej drogi nikomu nie chciało
    > sie zwalniać w terenie zabudowanym. Tam tez bylo najwięcej zabitych.

    Odkad pojawily sie 2 obwodnice (omijajac Wyszkow z tym "glupim" rondem i
    Ostrow Mazowiecka) jest nieco lepiej, choc nadal wasko. Dobrze ze
    cokolwiek sie rusza w tym kraju.. Zaczekajmy az fotoradary zaczna focic
    blachy tez od tylu, zobaczymy co i jak sie wtedy zmniejszy.

    > Wracając do tematu wątku myślę, że te zniszczenia są wyrazem stanu
    > ducha zagranicznego kierowcy, który w ten sposób wyraża swój
    > sprzeciw dotyczący permanentnej inwigilacji. Przeciętny mieszkaniec
    > Londynu jest w ciągu dnia 300 razy fotografowany przez różne systemy
    > monitoringu - rozumiem, że trudno z tym żyć ;-)

    E tam, Big Brother jest wszedzie i na wszystko patrzy. Trzeba sie w
    koncu przyzwyczaic ;)

    Pzdr
    --
    marider