  • Data: 2009-01-13 14:22:18
    Temat: Re: nowy sport
    Od: Qlfon <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    fv pisze:

    > Ale tu nie chodzi o pałowanie tylko o to, że wystarczy 30-40km/h jechać szybciej
    niż przewidują
    > durne, bezsensowne znaki i wycieczka nad morze oznaczać może konieczność ponownego
    robienia prawa
    > jazdy. Wystarczą 3-4 fotoradary, żeby stracić prawko jadąc jednocześnie na tyle
    wolno, że kara
    > wydaje się kuriozalnie wprost niewspółmierna do przewinienia.

    O to mi wlasnie chodzilo, jak paluje od czasu do czasu to sie godze na
    pewne "nieprzyjemnosci" ale ogolnie rzecz biorac to czuje sie jakbym
    byl na polowaniu ale niestety nie po stronie nagonki:(

    > Ale spoko, motocyklistów policja się nie czepia do czasu aż nie dajemy ponad
    100km/h więcej niż
    > wolno a fotoradary nas nie dotyczą - nie jest tak źle ;-)
    > Wystarczy na wakacje jeździć motocyklem i po problemie.

    Fakt, samaochodem juz dawno mi sie ne udalo wynegocjowac czegokolwiek
    (ale fakt faktem dawno mnie juz nie zatrzymali bo jezdze swiadomym praw
    i obowiazkow plynacych z CB) a na moto zwykle konczylo sie jakas fajna
    gadka i 15 minutowa przerwa z tekstem w stylu: puszcze Pana bo sie Pan
    zatrzymal i ma Pan papiery w porzadku. Raz odmowili nawet szarlotki,
    ktora wiozlem od Mamy:) Ale to byl zywy policjant a nie bezduszny FR:(

    --
    Qlfon, Kraków