  • 11. Data: 2004-09-07 12:45:24
    Temat: Re: nowy polpak
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@p...rybnik.pl>

    > A kto powiedział, że nie ma CIRa? Teraz CIR=EIR.

    dokładnie,
    dostałem dzisiaj oferte od tpsa i jest w niej zdanie:
    "
    W ramach Usługi do routera brzegowego sieci szkieletowej POLPAK zestawiane
    jest łącze o przepustowości gwarantowanej równej szybkości dołączenia."

    Marcin

  • 12. Data: 2004-09-08 21:43:55
    Od: "Ryz" <r...@g...pl>

    > Tak się składa, że u mnie od dzisiaj rana już chodzi "nowy" FR. Wszystko
    > odbyło się zdalnie, było chyba z 5 minut przerwy.
    > Póki co nie zauważyłem jakichś zmian w porównaniu do "starego" (poza
    > ceną). Wcześniej było 1Mbit z 128kbit CIR, a teraz po prostu 1Mbit (no i
    > "teoretycznie" CIR taki sam).

    > Od momentu podpisania umowy dokładnie tydzień. W sumie od złożenia
    > zamówienia jakieś 2 i pół tygodnia.
    >
    > Pozdrawiam,
    > --
    > Pawlik

    I jak sie sprawuje nowy polpak ? jestem rowniez zainteresowany jego kupnem
    lecz jeszcze sie zastanawiam.
    Ciekaw jestem czy pingi beda nizsze niz na DSLach z tepsy czy mniej wiecej
    to samo ?
    ile cie wyszla cala instalacja?

    pozdro

    Ryz

  • 13. Data: 2004-09-10 11:38:05
    Od: vnull <v...@N...com.pl>

    Ryz wrote:

    > I jak sie sprawuje nowy polpak ? jestem rowniez zainteresowany jego kupnem
    > lecz jeszcze sie zastanawiam.
    mam starego polpaka i mam dsla...

    > Ciekaw jestem czy pingi beda nizsze niz na DSLach z tepsy czy mniej wiecej
    > to samo ?

    i teraz tak traceroute -I www.tpnet.pl (czyli przez polpaka ) oraz
    traceroute -I -s ipek_dsla www.tpnet.pl ( czyli przez idsla ) idzie ta sama
    sciezka... pingi porownywalne ... ale juz ruch np do w3cache.tpnet.pl
    polpakiem idzie ta sama sciezka ( szybko nawet - z poznania do bydgoszczy z
    bydgoszczy do wawy ). idsl'em zas idzie z poznania do szczecina , do
    gdanska, do olsztyna i do wawy dopiero... i nie jest to chyba chwilowe bo
    sprawdzalem 3 razy w ciagu tygodnia. oczywiscie pingi dluzsze itd.

    ps. jak zamontuja nam nowego polpaka to tez sprawdze :D

    --
    Jakub Wartak
    -vnull

    Hardware is indeterministically reliable.
    Software is deterministically unreliable.
    People are indeterministically unreliable.
    Nature is deterministically reliable.

  • 14. Data: 2004-09-13 22:35:21
    Od: "Sroka" <s...@i...pl>

    Witam,

> [...]
    > jest łącze o przepustowości gwarantowanej równej szybkości dołączenia."

    Tak ale w cenniku pisze ze szybkosc podlaczenia jest powiedzmy "DO 2 Mbitow"
    czyli CIR tez jest tez DO 2Mbit a nie = 2Mbity. W sumie roznie to mozna
    interpretowac, jestem ciekaw jaka bedzie interpretacja milej Pani z obslugi
    gdy zglosze ze transfer jest polowe mniejszy niz powinien, ale czas
    pokaze...

    Pozdrawiam, Tomasz Sroka.

  • 15. Data: 2004-09-14 07:07:46
    Od: "maar" <m...@n...plusnet.pl>

> [...]
    >interpretowac, jestem ciekaw jaka bedzie interpretacja milej Pani z obslugi
    >gdy zglosze ze transfer jest polowe mniejszy niz powinien, ale czas

    No wlasnie to jak to w koncu z tym jest,? Eir = Cir czy tylko Eir a Cir sie
    sam dopasowuje :)))

    Maro
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 16. Data: 2004-09-14 09:39:11
    Od: VoMi7 <v...@N...altanet.pl>

    maar wrote:

    > No wlasnie to jak to w koncu z tym jest,? Eir = Cir czy tylko Eir a Cir sie
    > sam dopasowuje :)))

    cir zalezy od lokalizacji gdzie Cie wepna jak na wezle maja jeszcze
    wolne miejsce to moze sie zalapiesz na full ;-)))

    --
    VoMi7

  • 17. Data: 2004-09-14 10:54:13
    Od: "maar" <m...@n...plusnet.pl>

    >cir zalezy od lokalizacji gdzie Cie wepna jak na wezle maja jeszcze
    >wolne miejsce to moze sie zalapiesz na full ;-)))

    To bardzo ciekawe rozwiazanie, to ja bym zaznaczyl tak EIR~CIR. Czyli EIR i
    CIR krazal gdzies kolo siebie.

  • 18. Data: 2004-09-14 17:44:58
    Od: VoMi7 <v...@N...altanet.pl>

    maar wrote:

    > To bardzo ciekawe rozwiazanie, to ja bym zaznaczyl tak EIR~CIR. Czyli EIR i
    > CIR krazal gdzies kolo siebie.

    no coż kazdy orze jak moze :-) tpsa orze tak ;-) chyba jakies oficjalne
    pismo z pytaniem do TPSA trzeba wyslac ;-)

    --
    VoMi7

  • 19. Data: 2004-09-15 04:49:08
    Od: "Maciej Przyboś" <m...@i...com>

    > Tak ale w cenniku pisze ze szybkosc podlaczenia jest powiedzmy "DO 2
    Mbitow"
    DO 2 Mbit czyli ja to rozumiem tak ze sa tez opcje 0.5Mbit i 1Mbit.

    Maciej

  • 20. Data: 2004-09-15 09:59:14
    Od: "Sroka" <s...@i...pl>

    > DO 2 Mbit czyli ja to rozumiem tak ze sa tez opcje 0.5Mbit i 1Mbit.

    Nie, sa tylko 2 opcje: Do 2Mbitow i Do 1 Mbita.