  • Data: 2009-01-03 13:18:49
    Temat: Re: nowy komputer & dysk SSD
    Od: vcore <mail*TNIJ*@vcore.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Radosław Sokół pisze:
    > Taki dysk nie nadaje się do instalacji systemu operacyjnego i
    > do normalnego zapisywania danych. Poczytaj sobie artykuł na
    > Anandtech. Generalnie unikaj wszyst- kich dysków z pamięcią MLC
    > Flash EEPROM.
    >
    > Najlepsze sensowne dyski SSD dzisiaj produkuje Intel i kosztują
    > one jeszcze więcej (na przykład właśnie 1000 zł za 32 GB).

    A ja z ciekawosci zapytam, ponieważ sam sie powoli do zakupu SSD
    przymierzałem - dlaczego takie dyski nie nadają sie do instalacji
    systemu? Ja cały czas myślałem że wlaśnie do tego są najlepsze - w koncu
    bardzo szybkie... ale skoro nie system to co? Bo prócz szybkości te
    dyski są odporne na uszkodzenia, bardziej niż tradycyjne HDD - no ale
    przecież komputerem stacjonarnym się nie rzuca - co innego laptop który
    upaść może czasami

    --
    \_/|___|___|_| |___| mail[at]vcore.pl