  • 11. Data: 2012-01-24 15:59:44
    Temat: Re: nowy komputer
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "::-::dysmorfofob::-::" jfmfeb$c8f$...@p...nask.net.pl

    > Przeciez to oczywista oczywistosc. W tekscie nie liczy sie wylacznie tresc, ale
    takze intencje. IMHO deskorolka pasuje.

    A co z zasilaniem i łącznością z netem? Akumulator i WiFi? :)
    IMO lepiej przykleić do deskorolki jakiś notebook. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 12. Data: 2012-01-24 18:00:09
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2012-01-22 01:44, BQB pisze:
    > Do tego obudowa porządna (w chwili obecnej mam
    > http://www.chieftec.pl/web/product_info.php?info=p45
    1_ca-01b-b-sl-400.html
    > i skrócony http://tinyurl.com/7lwp4vs) I chciałbym coś właśnie BIG TOWER
    > ewentualnie coś nieco mniejszego, ale musi być na kółkach i na tyle
    > mocna, aby można było na niej bez problemów stanąć wielokrotnie.

    W tym Chieftecu kółka mają blokadę, jak chcę, to jeździ. A intencją było
    wskazanie wytrzymałości i sztywności konstrukcji. Który z was na swojej
    obudowie od kompa może stanąć bez obaw, że ta puszka po sardynkach się
    nie zgniecie pod jego ciężarem. Może jednak coś zaproponujecie?

  • 13. Data: 2012-01-24 22:42:50
    Od: Szymon von Ulezalka <s...@g...com>

> [...]
    > obudowie od kompa może stanąć bez obaw, że ta puszka po sardynkach się
    > nie zgniecie pod jego ciężarem. Może jednak coś zaproponujecie?

    moj p180 jest solidny. I?

  • 14. Data: 2012-01-26 23:23:36
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2012-01-24 23:42, Szymon von Ulezalka pisze:

    > moj p180 jest solidny. I?

    I ciekawy, niestety nie pasują mi złącza umieszczone tak nisko - mój
    komp będzie stał na podłodze, ale za to P280 ma już dla mnie prawidłowo
    umieszczone potrzebne złącza.
    http://www.antec.pl/p137,obudowa-antec-p280-czarna.h
    tml szkoda, że nie
    ma kółek, ale jakoś bym domontował.