  • 101. Data: 2014-08-13 08:48:51
    Temat: Re: nowy iPhone6
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 9 Aug 2014 16:59:35 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):
    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...
    > Ano.

    > Naprawde...

    Tak jakos mam zakonotowane ze zazwyczaj roznica w abonamentach
    pokrywala cene telefonu ... wiec czesto trzeba bylo doplacic.
    Ale moze znow sie cos zmienilo, albo tanszej oferty szukalem.

    A play mi jakies reklamowki przysyla, ze mix ze smartfonem juz od
    40zl.

    > Oczywiscie zawsze mozna tak podchodzic.
    > Dlatego stawiam granice i powyzej wychodze tylko jezeli jest cos co mnie
    > rzeczywiscie przekona.
    > Argument - za 100 bedzie "troche lepszy" nie jest dla mnie argumentem.

    Tylko ze dzis 480 zl to raczej dolna granica, wiec smartfon za 580 czy
    680 moze byc sporo lepszy.

    No coz, ja tam granicy cenowej nie stawiam, ale tez lubie wiedziec za
    co place i czemu mam zaplacic 2500 zamiast 500 :)

    > Ale po co przepłacac?
    > Jakie sa racjonalne argumenty poza tym, ze dobry musi być drogi?

    Zazwyczaj po prostu sa drozsze. Czesc "lepszosci" widac wprost po
    parametrach ... ale i tak chetnie bymsie dowiedzial za co place :-)

    J.

  • 102. Data: 2014-08-13 10:49:13
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Zazwyczaj po prostu sa drozsze. Czesc "lepszosci" widac wprost po
    > parametrach ... ale i tak chetnie bymsie dowiedzial za co place :-)

    W parametrach to srednio to skoro smartfon z chin kosztujący circa 500zł ma
    octa core, 2gb ram, 8gb pamieci wbudowanej i ekran 5,5"...

  • 103. Data: 2014-08-13 15:42:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Budzik" napisał w wiadomości
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    >W parametrach to srednio to skoro smartfon z chin kosztujący circa
    >500zł ma
    >octa core, 2gb ram, 8gb pamieci wbudowanej i ekran 5,5"...

    Srednio, ale smartfon z chin za 400 zl NIE ma 1gb ram, 4GB flash itp

    Wiec tu przynajmniej wiem za co place, aczkolwiek nie bardzo wiem czy
    mi to przydatne :-)

    J.

  • 104. Data: 2014-08-13 15:46:37
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 13 Aug 2014 15:42:35 +0200 osobnik zwany J.F. napisał:

    > Użytkownik "Budzik" napisał w wiadomości Użytkownik J.F.
    > j...@p...onet.pl ...

    > Srednio, ale smartfon z chin za 400 zl NIE ma 1gb ram, 4GB flash itp ...

    jak nie jak tak?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 105. Data: 2014-08-15 20:43:43
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Trybun" <I...@j...com> wrote in message

    > Ale przecież wiemy że chodzi o sprzęt firmy z logo ogryzka jabłka...

    ??? Co to za bzdury?

    > Tak, a nie rozsądniej by było oczekiwać w telefonie nie dobrego aparatu
    > foto a dobrej jakości rozmów, wysokiej czułości anteny, dobrego
    > wyświetlacza, długowiecznej baterii, płynności działania itd.?

    To wszystko już od dawna jest...

    > Biorę pod uwagę tyko ceny sprzętu dostępnego w polskich skoepach, tzn
    > dostępnego w sprzedaży na terytorium RP. I tu ceny wyrobów firmy Apple są
    > nie do pobicia.

    No ale sam rozumiesz że w takim razie masz ZNIEKSZAŁCONY obraz rynku?

    > Np. Samsung robi coraz większe ekrany, a iPhone tylko kopiuje działania
    > Samsunga. Nie ma już Jobsa to Apple stać tylko na dublowanie pomysłów
    > innych.

    Jasne... Samsung zamontuje procesor 64-bitowy to będzie kopiował Appla.

  • 106. Data: 2014-08-15 20:49:33
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 15 Aug 2014 13:43:43 -0500 osobnik zwany Pszemol
    napisał:

    > Jasne... Samsung zamontuje procesor 64-bitowy to będzie kopiował Appla.

    mówisz, że Samsung skopiuje swój własny chip?

  • 107. Data: 2014-08-15 21:16:23
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    masti <g...@t...hell> wrote:

    > mówisz, że Samsung skopiuje swój własny chip?

    Raczej skopiuje zastosowanie architektury 64-bitowej w telefonie.

  • 108. Data: 2014-08-15 21:30:41
    Od: masti <g...@t...hell>

    w kopiowaniu Apple nie ma sobie równych

  • 109. Data: 2014-08-15 21:33:56
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    masti <g...@t...hell> wrote:

    > w kopiowaniu Apple nie ma sobie równych

    W kopiowaniu akurat Samsung nie ma sobie równych - od samego istnienia tej
    firmy - nie tylko jesli chodzi o telefony - kopiuje wszystko i robi to
    dobrze, ale tylko kopiuje.

  • 110. Data: 2014-08-15 21:35:36
    Od: masti <g...@t...hell>

    wierz w to dalej wyznawco :)