  • 21. Data: 2014-09-15 19:51:36
    Temat: Re: nowości
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "R.e.m.e.K" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    Dnia Mon, 15 Sep 2014 19:22:20 +0200, Santana napisał(a):

    > Chyba tynkować :)

    >Naprawde dalbys mu cos tynkowac? :-)

    Ja nie, ale politechnikę niech sobie tynkuje. Zwłaszcza warszawską ;)

  • 22. Data: 2014-09-15 20:07:34
    Od: Jawi <t...@p...com>

    W dniu 2014-09-15 19:32, Piotr Rezmer pisze:
> [...]
    .png

    > Trochę obronię głupka bo, nie do końca jest jasne co oznacza że dysk
    > jest wireless. W sensie takim czy to oznacza, że działa jako Access
    > Point, czy też AP client i ma np. wbudowany serwer samby. Nie wiadomo
    > czy to urządzenie dziala w trybie ad Hoc czy infrastructure.

    Czytając opis w samej aukcji, jasno z niej wynika:
    Co to jest
    Do czego służy
    Takie było pytanie pytającego, powtórzone dwa razy.
    Nie pytał o szczegóły trybów działania intrefejsu WiFi, na czym
    postawione jakie bebechy itd.

    > PS: z tego co widziałem na demo, wygląda to że urządzenie rozgłasza
    > własną siec WiFi.

    to można też wywnioskować z opisu, skoro jest w opisie, że można do
    niego podłączyć max 5 urządzeń. Pewnie ma własną sieć, jak piszesz.

  • 23. Data: 2014-09-15 20:59:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik platformowe głupki N...@g...pl ...

    > gdzież mi równać do Twojego intelektu,
    > powtarzam jednak pytanie: co to jest jak dział i do czego służy?

    Dział: dyski twarde.

    Powaznie pytasz, do czego służy dysk twardy, "głupku"?

  • 24. Data: 2014-09-15 21:04:02
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    odpowiedź godna tusko-gronkiewiczo-europejczyka...

    nie rozumiesz słowa pisanego?

  • 25. Data: 2014-09-15 21:05:29
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    poprawka: powtarzam jednak pytanie: co to jest jak działa i do czego służy?

  • 26. Data: 2014-09-15 22:23:06
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2014-09-15 21:05, platformowe głupki pisze:
    > poprawka: powtarzam jednak pytanie: co to jest jak działa i do czego
    > służy?

    No ja pitole, ale trzeba być ograniczonym żeby tak męczyć od trzech dni
    o coś, co jest bez problemu dostępne na stronie producenta. Z ładnymi
    zdjęciami i przykładami użycia.

    --
    Irokez

  • 27. Data: 2014-09-16 05:59:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik platformowe głupki N...@g...pl ...

    > odpowiedź godna tusko-gronkiewiczo-europejczyka...

    Tym tonem to sobiwe na wiecach wyborczych rozmawiaj...

    > nie rozumiesz słowa pisanego?

    Osobiście raczej nie mam z Tym problemu.
    Ale ja wiem co na tej aukcji sprzedają.
    Ty nie wiesz. To kto ma problem z czytaniem?

  • 28. Data: 2014-09-16 23:52:30
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 15.09.2014 22:23, Irokez pisze:

    > No ja pitole, ale trzeba być ograniczonym żeby tak męczyć od trzech dni

    Trzeba być ograniczonym żeby nie rozpoznać trolla grasującego od kilku
    lat i którego problemy są zawsze z d. wzięte, będące tylko okazją żeby
    ponarzekać na PO.

    p. m.

  • 29. Data: 2014-09-17 07:55:51
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>