  • 41. Data: 2010-06-15 21:51:34
    Temat: Re: nowodwór 13 czerwca zdjecia
    Od: Kryhu <k...@p...pl>

    w...@g...SKASUJ-TO.pl pisze:

    Hej

    > http://pokazywarka.pl/cdd4y6/
    >
    > no i co?

    Teraz widzę :)
    Przy pierwszym mogłeś poćwiczyć panoramowanie na dłuższym czasie, dać
    więcej "powietrza", byłoby super.
    Drugie fajne :)
    --
    Pozdro
    Kryhu

  • 42. Data: 2010-06-16 06:24:46
    Temat: video nowodwór
    Od: " wod.nick" <w...@N...gazeta.pl>

    Cześć,
    tutaj krótki filmik z Nowodworu. Brakuje mu dynamiki (za mało stanowisk
    kamery stacjonarnej), to trochę podciągnąłem montażem, więc nie jest to
    zapis konkretnej jazdy, ani ocena kto "wygrał" (coby ktoś się nie poczuł
    urażony).
    The winners are:

    http://www.youtube.com/watch?v=2fA2OCN5z0c
    ;)

    pozdro
    wod.nick

  • 43. Data: 2010-06-16 07:09:06
    Temat: Re: video nowodwór
    Od: duddits <d...@N...pl>

    W dniu 2010-06-16 08:24, wod.nick pisze:
> [...]
    > kamery stacjonarnej), to trochę podciągnąłem montażem, więc nie jest to
    > zapis konkretnej jazdy, ani ocena kto "wygrał" (coby ktoś się nie poczuł

    U mnie wygrała hostessa z czerwoną parasolką :)
    Topless!

    --
    duddits