  • 31. Data: 2010-06-15 09:31:43
    Temat: Re: nowodwór 13 czerwca zdjecia
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Don Pedro pisze:

    > Spadaj. Jutro jestem w Kielcach a pojutrze w Łodzi. Dupa z koncertowania
    > i picia, na życie trzeba zarabiać.

    no i sam widzisz.

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 32. Data: 2010-06-15 09:43:23
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    gildor pisze:
    > no i sam widzisz.

    Co widzę?

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 33. Data: 2010-06-15 09:51:27
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Don Pedro pisze:

    > Co widzę?

    kosiarki spalinowe za oknem, jak to co?
    skoro zarabiasz na życie, to zarabiaj i nie marudź jak Ci imprezy
    uciekaja. odkładaj. mi więcej ucieka. ciągle.

  • 34. Data: 2010-06-15 09:56:07
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    gildor pisze:

    > kosiarki spalinowe za oknem, jak to co?

    E, nieee. U mnie koszą ok. 7:30 rano.

    > skoro zarabiasz na życie, to zarabiaj i nie marudź jak Ci imprezy
    > uciekaja. odkładaj. mi więcej ucieka. ciągle.

    Nono, powiedz coś o tym wiency.

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 35. Data: 2010-06-15 10:14:55
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Don Pedro pisze:

    > E, nieee. U mnie koszą ok. 7:30 rano.

    o kurwa, znowu zapomniałem zjeść śniadanie.

    > Nono, powiedz coś o tym wiency.

    dać Ci nr telefonu do kocyka terapeuty?

  • 36. Data: 2010-06-15 10:24:56
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    gildor pisze:

    > dać Ci nr telefonu do kocyka terapeuty?

    Wychodzisz z błędnego założenia, że chciałem być w Modlinie oraz, że
    chciałem być jutro na Bemowie.

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 37. Data: 2010-06-15 10:29:43
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Don Pedro pisze:

    > Wychodzisz z błędnego założenia, że chciałem być w Modlinie oraz, że
    > chciałem być jutro na Bemowie.

    e nie, o Modlinie nie wiem czy chciałeś, ale Ci brakowało, a o Bemowie
    Cię informuje, jakbyś chciał chcieć, a nie wiedziałeś, że można chcieć.

  • 38. Data: 2010-06-15 10:42:16
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    gildor pisze:

    > e nie, o Modlinie nie wiem czy chciałeś, ale Ci brakowało, a o Bemowie
    > Cię informuje, jakbyś chciał chcieć, a nie wiedziałeś, że można chcieć.

    E, nie. O Modlinie nie wiedziałem i sam nie wiem, czy chciałem,
    zwłaszcza, że nie mogłem za bardzo, ale chodzi o fakt, a o Bemowie
    dzięki za info, ale wiedziałem wcześniej, więc wiem, i w sumie chciałbym
    wiedzieć, ale skoro wiedziałem, to wiem, że można chcieć.

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 39. Data: 2010-06-15 10:51:24
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Don Pedro pisze:

> [...]
    > dzięki za info, ale wiedziałem wcześniej, więc wiem, i w sumie chciałbym
    > wiedzieć, ale skoro wiedziałem, to wiem, że można chcieć.

    aha, to już wiem

  • 40. Data: 2010-06-15 18:09:51
    Od: " " <w...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Kryhu <k...@p...pl> napisał(a):

    > Ciemność widzę, dawaj jeszcze raz link :)

    http://pokazywarka.pl/cdd4y6/

    no i co?