  • 21. Data: 2010-06-15 07:25:48
    Temat: Re: nowodwór 13 czerwca zdjecia
    Od: Kryhu <k...@p...pl>

    wod.nick pisze:

    Hej

    > A moje?
    > [img]http://img.pokazywarka.pl/images/225068/603703.
    jpg[/img]

    Ciemność widzę, dawaj jeszcze raz link :)

    A co do zdjęć KJ, to jeśli przyjmiemy za warunek że ma na nim być ta
    panna, to bardziej podoba mi się:

    http://picasaweb.google.pl/KJSilaSlow/Nowodwor#54826
    34795133611282

    hyhy

    --
    Pozdro
    Kryhu

  • 22. Data: 2010-06-15 07:27:14
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-06-15, Norbi <n...@o...pl> wrote:

    > Bylem - z tym ze ja od siebie wylecialem o 11 i dotarlem dopiero ok 16,
    > bo sobie zrobilem dluzsza wycieczke krajoznawcza :)

    Czyli juz na sam koniec ;-)
    > Kumpel latal na gixerze i mial tez zle ustawiony amor - na wyjsciu
    > z winkla moto sie bujalo zupelnie jak u Ciebie gosc ktory latal X-em nie
    > mial tego efektu :)
    >
    > Dobicia nie ruszales ?

    Ustawiania dobicia nie mam, z zawieszeniem bede nastepnym razem
    eksperymentowal. W ta niedziele pracowalem nad czym innym ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 23. Data: 2010-06-15 07:27:41
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    KJ Siła Słów pisze:
    > http://picasaweb.google.pl/KJSilaSlow/Nowodwor#
    >
    > Jak macie znajomych którzy jeździli tam w grupie A to powinni się
    > znaleźć, przez miesiąc będą dostępne.

    ja nie znam, ale ta laska w tle na większości fotek, jakoś na ostrość
    się nie załapała. dlaczego?

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 24. Data: 2010-06-15 07:33:14
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-06-15, gildor <g...@N...gazeta.pl> wrote:

    > ja nie znam, ale ta laska w tle na większości fotek, jakoś na ostrość
    > się nie załapała. dlaczego?

    KJ porobil fotek, nameczyl sie, rozmysla ktora najfajniejsza (fotka
    oczywiscie) a wszyscy i tak klikajac w link zadaja sobie pytanie
    "ciekawe czy som tam jakies laski?" i spogladaja tylko na drugi plan...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 25. Data: 2010-06-15 07:36:53
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    AZ pisze:

    > KJ porobil fotek, nameczyl sie, rozmysla ktora najfajniejsza (fotka
    > oczywiscie) a wszyscy i tak klikajac w link zadaja sobie pytanie
    > "ciekawe czy som tam jakies laski?" i spogladaja tylko na drugi plan...

    yyy a to nie miał być pierwszy plan? myślałem, że ma kłopot z
    ustawieniem ostrości bo mu jakieś frajery na motorach właziły w kadr.

  • 26. Data: 2010-06-15 08:55:33
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Don Pedro pisze:

    > Jasiu, kfalisz się fotkami tutaj, to wrzucaj info tutaj.

    bo pare osob ktore tu jest jest na tych zdjeciach.

    > Jeśli info
    > tylko na ścigaczu,

    i w paru innych miejscach tez.
    Z tym scigaczem to byla ironia.

    KJ

  • 27. Data: 2010-06-15 09:13:10
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    KJ Siła Słów pisze:

    > i w paru innych miejscach tez.
    > Z tym scigaczem to byla ironia.

    Dżizas, generalnie chodzi mi o zwyczaj, który często jest tu
    propagowany, zwłaszcza przez osoby starsze stażem, wedle którego nie
    podaje się żadnego info o nadchodzącej imprezie na public. Zamiast tego
    zaraz po zakończeniu się imprezy pojawiają się podziękowania
    organizatorom, współimprezowiczom oraz linki do galerii z fotkami.
    Taki ogromy trud i wysiłek kosztowałoby wklejenie linka na precla? Nie
    każdy jest informatykiem i podczas kolejnej kompilacji zabija nudę
    włócząc się po necie przeglądając wszelkie możliwe strony w poszukiwaniu
    imprez.
    I nie udawaj, że nie kumasz ;)

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 28. Data: 2010-06-15 09:19:02
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Don Pedro pisze:

> [...]
    > każdy jest informatykiem i podczas kolejnej kompilacji zabija nudę
    > włócząc się po necie przeglądając wszelkie możliwe strony w poszukiwaniu

    gupi. to była impreza dla wybranych, a ten się wpierdala na krzyw ryj.
    weź już przestań. po koncercie jutro wypijemy za to browarek. i nie mów,
    że nie wiedziałeś, że jutro jest koncert.

  • 29. Data: 2010-06-15 09:21:44
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-06-15, gildor <g...@N...gazeta.pl> wrote:

    > gupi. to była impreza dla wybranych, a ten się wpierdala na krzyw ryj.

    Dokladnie. Byla obawa iz wpadnie polowa precla i zacznie wszystkich
    objezdzac i bedzie siara.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 30. Data: 2010-06-15 09:27:18
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    gildor pisze:
    > gupi. to była impreza dla wybranych, a ten się wpierdala na krzyw ryj.
    > weź już przestań. po koncercie jutro wypijemy za to browarek. i nie mów,
    > że nie wiedziałeś, że jutro jest koncert.

    Spadaj. Jutro jestem w Kielcach a pojutrze w Łodzi. Dupa z koncertowania
    i picia, na życie trzeba zarabiać.

    pozdr
    DP
    TL-S