  • Data: 2010-08-19 17:08:32
    Temat: Re: nowoczesna płyta główna
    Od: "Wiktor S." <wswiktor&poczta,fm@no.spam> szukaj wiadomości tego autora

    > To, że teraz nie wykorzystujesz IDE to nie znaczy, że na 100% choć
    > raz nie użyjesz.
    > Do FDD i ps/2 muszę się zgodzić - są zbędne.

    Tobie.
    Dysk mam jeden taki drugi taki, nagrywarkę IDE. To skutek ciągłego, ale
    stopniowego unowocześniania sprzętu, a nie wymieniania całego komputera na
    raz.
    FDD ostatnio użyłem jakiś miesiąc temu, a poprzednio chyba pół roku
    wcześniej - obyłbym się bez, ale nie czuję potrzeby wyrzucania ;-)
    Na PS/2 mam i myszkę i klawiaturę. I znowu: póki mam takie porty, nie
    wyrzucę ulubionej klawiatury. Dzieki temu mam dwa USB więcej wolne.
    LPT jest mi potrzebne, podpinam pod niego programator mikrokontrolerów. Są
    na USB, ale póki co takiego nie potrzebuję.
    COM-a używałem zawsze tylko do myszki, obecnie nie wykorzystuję.

    Czyli: korzystam z tego co jest, nie wymieniam na siłę ani się niczego
    specjalnie nie pozbywam póki mi nie przeszkadza.

    --
    Azarien