  • 1. Data: 2011-03-16 21:55:40
    Temat: nowe idzie
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    Ktos sie tu chyba dopominal ... wlasnie widzialem radiobudzik.

    radio + slot SD/MMC + USB.
    zadnych CD, kaset itp, zreszta wielkosc tez "kuchenna".

    Kupione ponoc gdzies w tesco.

    Jakby jeszcze mialo RDS ...

    J.

  • 2. Data: 2011-03-17 11:46:55
    Temat: Re: nowe idzie
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On 16 Mar, 22:55, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    >
    > radio + slot SD/MMC + USB.
    > zadnych CD, kaset itp, zreszta wielkosc tez "kuchenna".

    Potwierdzam.
    Kupilem nawet dwa :)
    Calkiem dobrze odbieraja w porownaniu do bylejakiego radiobudzika i
    radia w telefonie.
    Zalety:
    Graja czysto i dosyc glosno
    Felery:
    jesli tych mp3 na penie czy karcie jest duzo to trudno spamietac ktory
    jest ktory i pod ktorym numerem jest konkretna piosenka.
    Nie zawsze daje sobie rade z mp3 w VBR.
    Nie ma RDS ale jest cyfrowa synteza wiec "nie plywa"

  • 3. Data: 2011-03-17 13:39:33
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 17 Mar 2011 04:46:55 -0700 (PDT), ptoki wrote:

    >Nie ma RDS ale jest cyfrowa synteza wiec "nie plywa"

    Ale przy tym tloku w eterze nazwa stacji to duzy bonus, a nazwa utworu
    to jeszcze wiekszy :-)

    J.

  • 4. Data: 2011-03-17 20:03:37
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-03-17 14:39, J.F. pisze:

    > Ale przy tym tloku w eterze nazwa stacji to duzy bonus, a nazwa utworu
    > to jeszcze wiekszy :-)

    To tobie RDS-EON jest potrzebny, a nie goły RDS :P

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 5. Data: 2011-03-17 22:15:31
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    J.F. pisze tak:

    > Ktos sie tu chyba dopominal ... wlasnie widzialem radiobudzik.

    nom :)

    Nie wiem czy ten sam ale widziałem w kerfurze budzik z kalendarzem.
    Ekran LCD z 6cm x 6cm. Może budzić ustawioną mp3 i pewnie grać
    playlistę 89zł

    Sobie odtwarzacz zrobiłem z mp4 kupionego w Media Markt za 150zł.
    4GB pamieći wewn i slot mikro SD do chyba 8GB. Dołożyłem mu LM7805 do
    ładowania z 12v w samochodzie.

    Miał akku w sobie 3,7V 240mA co przy wyłączonym wyświetlaczu starcza na
    5 godzin słuchania. Żadnych zakłóceń od procesora. Idealna cisza
    pomiedzy utworami.

    Pozostało mi dorobić jakieś coś do wyjścia słuchawkowego bo wspólny
    słuchawek nie jest niestety masą :/ ale na razie nie mam czasu.

    --
    Piotr

  • 6. Data: 2011-03-18 17:14:18
    Od: Michał Lankosz <m...@t...pl>

    Użytkownik "Grejon" <g...@g...com> napisał w wiadomości

    > To tobie RDS-EON jest potrzebny, a nie goły RDS :P

    EON? RT raczej.

    Michał

  • 7. Data: 2011-03-18 17:15:18
    Od: "Michal Lankosz" <m...@t...pl>

    > Potwierdzam.
    > Kupilem nawet dwa :)

    Jaki symbol czy oznaczenie modelu?

    Michal

  • 8. Data: 2011-03-18 17:16:30
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Pozostało mi dorobić jakieś coś do wyjścia słuchawkowego bo wspólny
    > słuchawek nie jest niestety masą :/ ale na razie nie mam czasu.

    Rozumiem, że maśa jest więc ten LM
    Więc ja bym poszedł z innej strony - przetworniczka mała DC-DC z 12 na 5
    (taki gotowiec na 4 nogach) i "masa" słuchawek robi się masą :)

    --
    Irokez