  • 1. Data: 2004-01-14 10:16:41
    Temat: nowe ceny polpaka ??
    Od: "mathom" <m...@p...pl>

    Witam

    Rozmawiałem ostatnio z babą w boku polpaka w poznaniu. Mówiła coś o
    planowanej za miesiac-dwa obniżce cen tej uslugi.

    Czy ktos wie cos wiecej ???

  • 2. Data: 2004-01-14 10:26:09
    Temat: Re: nowe ceny polpaka ??
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@p...rybnik.pl>

    > Rozmawiałem ostatnio z babą w boku polpaka w poznaniu. Mówiła coś o
    > planowanej za miesiac-dwa obniżce cen tej uslugi.
    >
    > Czy ktos wie cos wiecej ???

    gdzieś mi się o uszy obiło ze coś zamierzają zmieniać, jakieś polpaki z
    pełnym Cirem i bez cira wogole, diabli wiedzą.
    Jak znam życie to będzie to obniżka przez podwyżkę, jak nie zobacze to nie
    uwierze w żadne obniżki w TPSA.

    Marcin

  • 3. Data: 2004-01-14 16:02:17
    Od: "Zbigniew Sikora" <z...@h...net.pl>

    Użytkownik "Marcin Kuczera" <m...@p...rybnik.pl> napisał w
    wiadomości news:bu35hq$lj$1@zeus.polsl.gliwice.pl...

> [...]
    > pełnym Cirem i bez cira wogole, diabli wiedzą.
    > Jak znam życie to będzie to obniżka przez podwyżkę, jak nie zobacze to nie

    Możesz śmiało zacząć wierzyć.
    Co do takich "na papierze" to życie pokaże, natomiast jest faktem, że po tym
    jak w Krakowie za Polpak podziękowaliśmy my, CETI i jeszcze jedna firma,
    która też korzystała z kilku, ładnych megabitów, to inni noszący się z takim
    zamiarem dostali oferty na poziomie około tysiąca stu złotych za megabit. Z
    loadbalancingiem, BGP i dzierżawą routera załatwiającego ów loadbalancing.
    A więc Ci którzy jeszcze pozostali na ich łasce mogą próbować negocjować
    warunki, które ich zadowolą. Bo ci, którzy z karmienia trolla zrezygnowali -
    już są zadowoleni :))
    Dedykuję tego posta, tym którzy są odpowiedzialni w TP SA za obsługę
    klientów takich jak ISP. A w szczególności osobie, która rok temu
    sporządziła dla mnie ofertę na 8 czy 10 Mb, będącą arytmetyczną sumą opłat
    za łącza dwumegowe + odpowiedni CIR i LB. Mam to oprawione w ramki na
    ścianie, bo takiego kuriozum to w życiu nie widziałem.

    Z#

  • 4. Data: 2004-01-14 19:13:39
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@p...rybnik.pl>

> [...]
    > za łącza dwumegowe + odpowiedni CIR i LB. Mam to oprawione w ramki na
    > ścianie, bo takiego kuriozum to w życiu nie widziałem.

    jak ja im dawałem kopa w d... to co najwyżej byli w stanie zaproponować
    opłatę za przeniesienie na poziomie 1zł ewentualnie 1zl za instalacje.
    Jezeli chodzi o dyskuje na temat abonamentu to akurat tutaj nie było żadnej
    dyskusji. Zjechali z ewentualnej opłaty miesięcznej za utrzymanie LB oraz
    uruchomienie LB, czysta kpina.
    Tyle ze obawiam się ze do interesującej mnie ceny około 800zl za 1Mbit
    oczywiscie przy ilosciach na poziomie 10Mbit to nie zejdą... oczywiscie
    powyzej 10 musi być jeszcze taniej.

    Tak czy owak - jestem niezmiernie ciekawy tego co oni zaproponują tym razem
    :)

    Marcin

  • 5. Data: 2004-01-14 20:08:28
    Od: Wiesiek <s...@o...pl>

    On Wed, 14 Jan 2004 20:13:39 +0100, "Marcin Kuczera"
    <m...@p...rybnik.pl> wrote:

> [...]
    >Tyle ze obawiam się ze do interesującej mnie ceny około 800zl za 1Mbit
    >oczywiscie przy ilosciach na poziomie 10Mbit to nie zejdą... oczywiscie

    Mialem sie nie wtracac w ta pogawetke, ale ... wtrace swoje 3 grosze
    :)

    Otoz z tego co mi powiedzial byly opiekun, to tepsa ma zamiar w tym
    roku wprowadzic cos co nie bedzie FR... niestety nie mam nic pewnego
    na pismie. Jest tak faktycznie z tym co Zbyszek mowil. Dodatkowo gosc
    staje sie upierdliwy, a technicy sprawdzaja jeszcze wymiar polki na n
    x E1
    Maja tez wprowadzic (od stycznia) TPTRANSIT z innymi peerami. Podobno
    maja spasc ceny BGP. Cena lacza za 2Mbps ma byc asymetryczna. Znaczy
    im wiecej bierzesz tym mniej placisz w stosunku do samej 2. Biorac
    odpowiednio duzo cena moze byc nawet 1500zl/2Mbps. Ofc wymog cir=128,
    razem z LB, ale oplata miala spasc i byc jednorazowa.
    Takowa oferte ja dostalem, tyle ze ja nie oprawialem jej w ramki ;))))
    Tak czy owak.. zawsze pozostaje problem Jaroslawa S. I problemu
    przydzialu PA. Tutaj sie raczej nic nie zmienilo.
    Poza tym niektorzy opiekunowie z tpsa dostali ladnie mowiac "po dupie"
    za to iz tylu klientow zrezygnowalo (glownie chodzi o krakow).
    Innymi slowy: jezeli liczba rozwiazanych umow z tpsa w ciagu miesiaca
    na jednego opiekuna bedzie za duza, to sie mu za to oberwie i ten
    bedzie wydzwanial i probowal to jakos "odwrocic". No chyba ze mu na
    pracy nie zalezy.
    Czesc z tych danych jestem pewny bo to mialem na pismie. Z tym BGP i
    TPTRANSIT to tylko dyrektor opowiadal :) sam chcial...

    Po zatym ma byc nowa usluga polegajaca na uzyczaniu kanalow cyfrowych
    via tpsa.. czyms to sie ma roznic od poprzedniej, ale mnie to nie
    interesowalo.. czemu? po 2 miesiacach na laczu laduje dlawik :((

    Aha... i do nowego polpaka moga dawac w dzierzawe cisco 37xx jezeli
    ktos nie posiada routera WAN. Pewnie chca sie pozbyc magazynu.

    Na razie z tego co widac bylo wszedl TPTRANSIT - przynajmniej to
    ustawiaja powoli. Zobaczymy co sie jeszcze zmieni.

    Ino... tak na koniec. Ciekaw jestem jak to sie cenowo ma do takiego
    1Mbps iDSLa i 1Mbps polpaka.. niby tu 1Mbps i tu, ale cena kilka razy
    sie rozni. -> mowi o rozwiazaniu dla firm oczywiscie.

    --
    Wiesiek

  • 6. Data: 2004-01-15 08:43:55
    Od: Łukasz Bromirski <w...@w...goes>

    Wiesiek wrote:

    > Aha... i do nowego polpaka moga dawac w dzierzawe cisco 37xx jezeli
    > ktos nie posiada routera WAN. Pewnie chca sie pozbyc magazynu.

    Chyba 17xx albo 26xx? 37xx to już kobyłka.

    --
    Łukasz Bromirski lbromirski:mr0vka,eu,org

  • 7. Data: 2004-01-15 09:43:06
    Od: "Zbigniew Sikora" <z...@h...net.pl>

    Użytkownik "Łukasz Bromirski" <w...@w...goes> napisał w wiadomości

    > Chyba 17xx albo 26xx? 37xx to już kobyłka.

    Klientom kupującym wielokrotne łącza z LB dają właśnie 37xx.

    Z#

  • 8. Data: 2004-01-15 10:39:04
    Od: Wiesiek <s...@o...pl>

    On Thu, 15 Jan 2004 09:43:55 +0100, Łukasz Bromirski
    <w...@w...goes> wrote:

    >Chyba 17xx albo 26xx? 37xx to już kobyłka.
    Wiem..
    Ale tak mi powiedzial. Mam to na papierze jako oferta.
    Oczywiscie zeby bylo jasne.. mowie o laczach Nx2Mbps !!
    Nie mowie tutaj o pojedynczych 2Mbps.

    --
    Wiesiek

  • 9. Data: 2004-01-15 10:56:15
    Od: "szymon" <n...@s...org>

> [...]
    > razem z LB, ale oplata miala spasc i byc jednorazowa.
    > Takowa oferte ja dostalem, tyle ze ja nie oprawialem jej w ramki ;))))

    Mam nadzieję, że na prowincji też taka oferta będzie :) Bo u nas jest tylko
    tpsa i nasz opiekun chyba nie musi się obawiać, że przejdziemy do innego
    operatora. Co najwyżej możemy wyciągnąć kopyta gdy cena za Neo spadnie a za
    Polpak nie...

  • 10. Data: 2004-01-15 21:46:50
    Od: "Tom(asz)" <t...@g...pl>

    Dnia 2004-01-15 11:56,Usenetowiec szymon nacisnął klawisze swej
    klawiatury w takiej kolejności:

> [...]
    > operatora. Co najwyżej możemy wyciągnąć kopyta gdy cena za Neo spadnie a za

    Wieluń to nie prowincja - Łódź macie blisko......
    a tam paru Operatorów by się znalazło.