  • 21. Data: 2011-08-06 10:22:28
    Temat: Re: nowe auto za 60-70 tys. zł
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Waldek Godel"

    > ale ta wygoda oznacza, że elektronika chce osiągnąć zadaną temperaturę
    > na
    > czujniku (czujnikach) co niekoniecznie znaczy to samo dla kierowcy.
    > Dla przykładu:
    > - temperatura z klimą i bez to zupełnie inne odczucia
    > - czujnik nie wie, że akurat ci świeci słońce z boku (więc twoje
    > odczucie
    > jest zupełnie inne)

    Patrz Pan a moja klima wie kiedy słoneczko świeci i z której strony :)

    > - w zimie jak tylko zacznie grzać, masz gwałtowny buch gorącego
    > powietrza
    > (bo elektronika chce osiągnąć zadaną temperaturę wnętrza) a później
    > znów
    > chłodniej
    > itp, itd..

    Nie zauważyłem takich objawów, być może dlatego, że mam diesla, który
    jednak dłużej się nagrzewa i w zasadzie jest chłodnym silnikiem

  • 22. Data: 2011-08-06 12:29:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 6 Aug 2011 09:53:35 +0200, CeSaR napisał(a):
    > Tak czy inaczej klimą automatyczną można sterowac tak jak ręczną a w drugą
    > stronę już to tak całkiem do końca nie działa.

    Swoja droga to mnie to troche dziwi - wydawaloby sie ze prosty uklad
    elektroniczny, powinno byc standardem. Jakies inne koszty dochodza, czy
    tylko marketing ?

    Nawet mialem ochote sobie dorobic "hamowanie klima" do zwyklej.

    J.

  • 23. Data: 2011-08-06 12:38:36
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    Dnia 06-08-2011 o 12:29:31 J.F. <j...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > tylko marketing ?
    >
    > Nawet mialem ochote sobie dorobic "hamowanie klima" do zwyklej.

    Dochodzi trochę więcej czujników: 1 -2 czujniki nasłonecznienia, 2 - 3
    dodatkowe czujniki temp. (w wersji "wypasionej" z własnymi wiatraczkami,
    które powodują, że czujnik mierzy temp. powietrza które jest w "ruchu"), 3
    - 4 dodatkowe silniki krokowe sterujące klapami i trochę bardziej
    rozbudowana elektronika, która musi ogarnąć więcej danych wejściowych.

    Pzdr
    TG

  • 24. Data: 2011-08-06 14:04:02
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 6 Aug 2011 00:02:46 +0100, Waldek Godel napisał(a):

> [...]
    > (bo elektronika chce osiągnąć zadaną temperaturę wnętrza) a później znów

    Walduś, jak czegoś nei wiesz, to nie pieprz, co?

    --
    ___________ (R)

  • 25. Data: 2011-08-06 14:09:05
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-08-06 09:36, jerzu pisze:

    > Nowe też nie jeździło.

    Napisałem to w kwestii używanego pojazdu kupionego za granicą. Ale Ty
    jesteś tak mało inteligentny, że jak zwykle nie zrozumiałeś i w dodatku
    wyciąłeś całą moją wypowiedź.

  • 26. Data: 2011-08-06 15:06:43
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sat, 06 Aug 2011 14:09:05 +0200, Filip KK <n...@n...pl> wrote:

    >Ale Ty
    >jesteś tak mało inteligentny, że jak zwykle nie zrozumiałeś i w dodatku
    >wyciąłeś całą moją wypowiedź.

    Odezwał się inteligent. Pytający chce _nowe_ auto, a nie
    wypierdzianego szrota po helmucie.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 27. Data: 2011-08-06 15:45:37
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-08-06 15:06, jerzu pisze:

    > Odezwał się inteligent. Pytający chce _nowe_ auto, a nie
    > wypierdzianego szrota po helmucie.

    O masz. Kiedy Ty przestaniesz się wymądrzać? Każdy potrafi czytać! I
    wiem co chce pytający. Wyobraź sobie!!!

    A wypierdzianego szrota to Ty masz, wstyd że taki znafca motoryzacja jak
    Ty, jeździ zdechłym śmierdzącym zrobionym po pudełkach od jogurtów
    FRANCUZEM!!! HAHA!!!

  • 28. Data: 2011-08-06 15:54:35
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    Sat, 06 Aug 2011 15:45:37 +0200, Filip KK <n...@n...pl> wrote:

    >O masz. Kiedy Ty przestaniesz się wymądrzać? Każdy potrafi czytać! I
    >wiem co chce pytający. Wyobraź sobie!!!

    To po się wymądrzasz o używkach?

    >A wypierdzianego szrota to Ty masz, wstyd że taki znafca motoryzacja jak
    >Ty, jeździ zdechłym śmierdzącym zrobionym po pudełkach od jogurtów
    >FRANCUZEM!!! HAHA!!!

    Aleś mi dosrał. Teraz zamknę się w sobie i długo się nie odezwę.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 29. Data: 2011-08-06 16:13:36
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Dlaczego chciałbyś zakupić nowy samochód?

    Zebys za jakiś czas mógł kupić używkę?

  • 30. Data: 2011-08-06 16:34:01
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > mam
    > taką temperaturę, jaką chcę. Czysta wygoda. :-)

    Po pierwsze - to nieprawda, po drugie - koszty osiągnięcia są zbyt wysokie
    często.
    Przykład - nagrzane auto.
    Co mnie obchodzi jaka jest temperatura na czujniku?
    Moim celem jest chłodek przy jednoczesnym BRAKU PRZECIĄGU.

    Automat tego nie zapewnia, choć ponoć VW W12 czy jak to się tam zwało tak
    był zrobiony.