  • 271. Data: 2011-08-11 12:56:35
    Temat: Re: nowe auto za 60-70 tys. zł
    Od: wit <w...@m...aei.polsl.pl>

    "Przemysław Czaja" <p...@p...fm> wrote:
    > Miło, że choć jeden zrozumiał :)

    Ale co tu rozumieć? To chyba jasne, że człowiek sobie w głowie różne
    sytuacje dynamicznie przelicza, jak warto to hamuje, jak nie to nie hamuje.
    Czy, jeżeli napiszę, że hamuję silnikiem, to będzie to znaczyło, że nigdy
    nie jadę "na luzie"? To Ty masz jakieś stwierdzenia "objawiaone" typu
    "hamowanie silnikiem to jedno zło".

    wit

  • 272. Data: 2011-08-11 12:58:51
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-08-11, wit <w...@m...aei.polsl.pl> wrote:

> [...]
    > Czy, jeżeli napiszę, że hamuję silnikiem, to będzie to znaczyło, że nigdy
    > nie jadę "na luzie"? To Ty masz jakieś stwierdzenia "objawiaone" typu

    Nie, wg. niego to nie powinienes sie rozpedzac do takiej predkosci zebys
    w ogole musial hamowac a jedynie sie toczyc na sprzegle (na luzie nie,
    bo marnujesz energie krecac walkiem skrzyni). A pozniej na drodze sie
    widzi takie pokraki jadace 20-30 km/h a skrzyzowanie 300 m przed nim.

    --
    Artur

  • 273. Data: 2011-08-11 13:11:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 11 Aug 2011 10:58:51 +0000 (UTC), AZ napisał(a):
> [...]
    > bo marnujesz energie krecac walkiem skrzyni). A pozniej na drodze sie
    > widzi takie pokraki jadace 20-30 km/h a skrzyzowanie 300 m przed nim.

    A na skrzyzowaniu czerwone :-P

    J.

  • 274. Data: 2011-08-11 14:34:42
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik J.F. napisał:
    > A buty ile tys km wytrzymaja :-)

    Ja bym to liczył inaczej. 250 zł kosztuje bak paliwa, który wystarcza na
    miesiąc (albo i krócej). Tyle samo kosztują buty, które nosi się kilka
    sezonów ;-)

  • 275. Data: 2011-08-11 14:42:45
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Bartłomiej Zieliński" <B...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:j20i92$dj6$1@polsl.pl...
    Użytkownik J.F. napisał:
    > A buty ile tys km wytrzymaja :-)

    >Ja bym to liczył inaczej. 250 zł kosztuje bak paliwa, który wystarcza na
    >miesiąc (albo i krócej). Tyle samo kosztują buty, które nosi się kilka
    >sezonów ;-)

    Jakbyś w tych butach spróbował przejść 1000 km miesiąc w miesiąc, to wątpię,
    żeby ci drugi miesiąc wytrzymały.

  • 276. Data: 2011-08-11 14:59:15
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik Cavallino napisał:
    > Jakbyś w tych butach spróbował przejść 1000 km miesiąc w miesiąc, to
    > wątpię, żeby ci drugi miesiąc wytrzymały.

    Spoko. 1000 km na miesiąc to tylko około 30 na dzień - moje buty powinny
    bez problemu tyle wytrzymać a nawet więcej.

  • 277. Data: 2011-08-11 15:01:03
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Bartłomiej Zieliński" <B...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:j20jn3$j7n$1@polsl.pl...
> [...]

    >Spoko. 1000 km na miesiąc to tylko około 30 na dzień - moje buty powinny
    >bez problemu tyle wytrzymać a nawet więcej.

    Wątpię.
    Każdy producent wpisuje Ci w gwarancji, żeby nie używać codziennie, bez
    wysuszenia nawet, więc używane co dzień rozpadną się szybko.

  • 278. Data: 2011-08-11 15:32:55
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 11/08/2011 14:01, Cavallino wrote:
> [...]
    > Każdy producent wpisuje Ci w gwarancji, żeby nie używać codziennie, bez
    > wysuszenia nawet, więc używane co dzień rozpadną się szybko.

    Powiedz to moim Salomonom, noszę codziennie, do samej pracy i z powrotem
    mam 7km, w międzyczasie też dość często chodzę w nich po górach, w
    deszczu, błocie i co tam jeszcze, weekendowe wypady za miasto, you name it.

    Od ponad 4 lat nie chcą się rozlecieć, dobrze że nie czytają PMSu.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 279. Data: 2011-08-11 16:04:03
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik Cavallino napisał:
    > Każdy producent wpisuje Ci w gwarancji, żeby nie używać codziennie, bez
    > wysuszenia nawet, więc używane co dzień rozpadną się szybko.

    Taki zapis w gwarancji oznacza dla mnie, że buty nie nadają się do tego,
    do czego (teoretycznie) zostały stworzone.

  • 280. Data: 2011-08-11 16:07:48
    Od: " AA" <c...@W...gazeta.pl>

    Shrek <u...@d...invalid> napisał(a):

    > Co znaczy gwałtownych? Załóżmy, że mam pool position na światłach,

    Pole position.

    http://uk.answers.yahoo.com/question/index?qid=20080
    726055259AAAIbPJ

    pozdr