  • 11. Data: 2011-08-05 23:49:13
    Temat: Re: nowe auto za 60-70 tys. zł
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "glang" wrote:
    > po latach wiem że była to wina alufelg Rial Flair w pierwszym Touranie /ostrzegam
    przed
    > tym modelem felg!!/

    A to ciekawe, bo w poprzednim aucie miałem Rial Flair 17" z 225/45,
    zaliczały nieziemskie dziury (trójmiejskie...) i po dwóch sezonach ani
    jedna nie miała najmniejszego skrzywienia...

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 12. Data: 2011-08-05 23:58:58
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-08-05 23:47, .Peeter pisze:
    > "ttt" wrote:

    > Citroen C4 fajny, ale z cenami zaszaleli straszliwie, klimę automatyczną
    > dostaje się
    > dopiero w topowej wersji za 75 tys zł.

    Przy czym należy cennik traktować mocno orientacyjnie. Jak się wejdzie
    do salonu i pokaże, że nie jest się napalonym głupkiem, to rabaty od cen
    z broszurek są kosmiczne.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 13. Data: 2011-08-06 00:00:24
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-08-05 16:09, ttt pisze:
    > Stoję przed wyborem zakupu nowego samochodu. Budżet to 60-70 tys. zł.
    >
    > Ma być hatchback, benzyna (ropa już nie mieści się w budżecie), 5-drzwiowy,
    > klimatyzacja automatyczna, podgrzewane boczne lusterka, pełne koło zapasowe
    > (żaden zestaw naprawczy).
    >
    > Na razie oglądam Skodę Octavia i Citroena C4. Widziałem wyprzedaże
    > Mitsubishi samochodów demontracyjnych - nawet atrakcyjne ceny, ale części
    > zamienne do Mitsubishi to zbyt duży wydatek, a to też trzeba mieć na uwadze
    > przy dłuższej eksploatacji samochodu.
    >
    > A co Wy byście polecali? Na jakie jeszcze inne modele zwrócić uwagę?

> [...]

    Dlaczego chciałbyś zakupić nowy samochód? Nie lepiej byłoby pomyśleć nad
    kilkuletnim autem? Za 70 tys. zł. możesz nabyć już porządne auto, klasy
    wyższej, co niekoniecznie się równa z jakimiś większymi wydatkami.
    Odpal autoscout24.pl i popatrz co mają w Niemczech, może gdzieś
    indziej.. Może warto coś kupić, co nie jeździło po naszych drogach.

  • 14. Data: 2011-08-06 00:03:19
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 5 Aug 2011 23:47:28 +0200, .Peeter napisał(a):

    > Citroen C4 fajny, ale z cenami zaszaleli straszliwie, klimę automatyczną dostaje
    się
    > dopiero w topowej wersji za 75 tys zł.

    mam klimę automatyczną i w zasadzie mam wątpliwości, czy chciałbym za to
    dopłacać chociaż złotówkę.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 15. Data: 2011-08-06 00:22:39
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "Waldek Godel" wrote:
    > mam klimę automatyczną i w zasadzie mam wątpliwości, czy chciałbym za to
    > dopłacać chociaż złotówkę.

    A ja tak się przyzwyczaiłem, że bym inaczej nie mógł. Ustawiam temperaturę
    i zapominam o pokrętłach, nie ma znaczenia, czy klimatyzacja jest włączona,
    czy nie, nie ma też znaczenia, czy na dworze jest 20, czy 5 stopni, zawsze mam
    taką temperaturę, jaką chcę. Czysta wygoda. :-)

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 16. Data: 2011-08-06 01:02:46
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 6 Aug 2011 00:22:39 +0200, .Peeter napisał(a):

> [...]
    > czy nie, nie ma też znaczenia, czy na dworze jest 20, czy 5 stopni, zawsze mam
    > taką temperaturę, jaką chcę. Czysta wygoda. :-)

    ale ta wygoda oznacza, że elektronika chce osiągnąć zadaną temperaturę na
    czujniku (czujnikach) co niekoniecznie znaczy to samo dla kierowcy.
    Dla przykładu:
    - temperatura z klimą i bez to zupełnie inne odczucia
    - czujnik nie wie, że akurat ci świeci słońce z boku (więc twoje odczucie
    jest zupełnie inne)
    - w zimie jak tylko zacznie grzać, masz gwałtowny buch gorącego powietrza
    (bo elektronika chce osiągnąć zadaną temperaturę wnętrza) a później znów
    chłodniej
    itp, itd..

  • 17. Data: 2011-08-06 08:27:15
    Temat: Re: nowe auto za 60-70 tys. z?
    Od: Krzysiek Matyasik <m...@w...pl>

    W dniu 2011-08-05 16:09, ttt pisze:
    > Stoj? przed wyborem zakupu nowego samochodu. Bud?et to 60-70 tys. z?.
    >
    > Ma by? hatchback, benzyna (ropa ju? nie mie?ci si? w bud?ecie), 5-drzwiowy,
    > klimatyzacja automatyczna, podgrzewane boczne lusterka, pe?ne ko?o zapasowe
    > (?aden zestaw naprawczy).

    Peugeot 308 1.6VTi 120KM, klima automatyczna, pełne koło, w tej cenie
    zmieścisz się z czujnikami parkowania i drugim kompletem opon z felgami
    na zimę.

    Kto powiedział, że ropa nie zmieści się w budżecie? Za 67000 zł można
    mieć 308 1.6HDi 92KM (też z automatyczną klimą).

    W razie pytań - pisz.

  • 18. Data: 2011-08-06 09:36:19
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sat, 06 Aug 2011 00:00:24 +0200, Filip KK <n...@n...pl> wrote:

    >Może warto coś kupić, co nie jeździło po naszych drogach.

    Nowe też nie jeździło.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 19. Data: 2011-08-06 09:49:27
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Na razie oglądam Skodę Octavia i Citroena C4.

    W tym zakresie cen C4 z dieslem zmiesci sie na 100%. C4 Picasso też. A jak
    dobrze pogadasz to i C4 GP

  • 20. Data: 2011-08-06 09:53:35
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > ale ta wygoda oznacza, że elektronika chce osiągnąć zadaną temperaturę na
    > czujniku (czujnikach) co niekoniecznie znaczy to samo dla kierowcy.

    Trochę przesadzasz. W C4 na ten przykład działa to zupełnie przyzwoicie. W
    FF mk1 logika działania klimy była faktycznie beznadziejna.
    Tak czy inaczej klimą automatyczną można sterowac tak jak ręczną a w drugą
    stronę już to tak całkiem do końca nie działa.

    pzdr