eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodynowe auto za 60-70 tys. złRe: nowe auto za 60-70 tys. zł
  • Data: 2011-08-09 00:06:41
    Temat: Re: nowe auto za 60-70 tys. zł
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 2011-08-08 16:28, *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    >> Nie wiem gdzie są te czujniki i nie wnikam. Działa to tak jak powinno.
    >
    > Moim zdaniem nie.
    > Możemy na tym zakończyć?
    >
    > Czy nie jesteś w stanie przełknąć posiadania innego zdania (i potrzeb)
    > przez kogoś innego?

    Tu się podpiszę.
    >
    >> Zresztą, jak nie ma jakiś przeciągów jak w egzemplarzu który użytkowałeś
    >
    > Poczytaj trochę o czym piszesz, bo jak na razie widać że nie masz o tym
    > zielonego pojęcia.
    > W każdym kompakcie klima powoduje przeciągi, koniec, kropka.
    > W klasie D pewnie też w większości.

    A tu nie.
    Mam teraz trzecie auto z klimą. Tak się złożyło, że pierwsze było z
    manualną (i w archiwum zapewne znajdziecie pochwały takiego rozwiązania
    mojego autorstwa), drugie (Vectra C) z półautomatyczną, w której
    manualnie trzeba było ustawiać kierunek nawiewów i teraz trzecie z
    automatem jednostrefowym.
    Za każdym razem było lepiej. W pierwszym musiałem ciągle manewrować
    nadmuchem lub temperaturą (orientacyjnie, bo regulowało się ją jedynie
    za pomocą mieszania zimnego i ciepłego powietrza), w drugim w zasadzie
    było OK, bo po ustawieniu tych 21, czy 22 stopni C temperatura się
    trzymała jak należy, ale czasami trzeba było zmienić kierunek nawiewu
    (jak już kiedyś wspominałem w Oplach da się ustawić przednie nawiewy
    tak, żeby nie dmuchały na głowę i ręce). Teraz nie wiem co to jest klima
    - ustawiłem na 22 i włączona jest przez cały czas z wyjątkiem dużych
    upałów, kiedy ja wyłączam na kilka minut przed dotarciem do celu.

    >> Jaki nawiew na wprost?
    >
    > Taki który wieje na wysokości klaty.
    > U mnie nie ma prawa takim nic wylatywać.

    Tak jak u mnie - zimne powietrze nie ma prawa owiewać jakiejkolwiek
    części mojego lub pasażera ciała. Kwestia ustawienia wylotów - w
    niektórych autach da się je ustawić, w niektórych trzeba wyłączać nawiew
    do przodu.

    > Niezależnie czy wsiadam do nagrzanego auta, czy też gdy nim jadę w trasie.

    Wybacz, ale nie widzę sposobu na *szybkie* schłodzenie nagrzanego auta
    po postoju bez chwilowego przeciągu - nawet przy optymalnie ustawionych
    wylotach.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak - Signum '11 HB 2.0 CDTI, PMS edition
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l
    PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: