  • Data: 2005-09-02 17:32:31
    Temat: Re: nowa oferta tp na atm
    Od: Andrzej <a...@n...in.poland> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 02 Sep 2005 11:51:28 +0200, Stefan napisał(a):

    > Witam!
    >
    > czy ktos z grupowiczow spotkal sie z nowa oferta tp na atm. podobno daja
    > ceny w granicach 235 zl/mb

    Ostatnia oferta jaką ja dostałem, to przy cyrografie na _trzy_ lata
    było:

    akywacja 3000

    GLOBAL ACCESS
    10M 9280ZŁ

    WWW ACCESS
    10M 7200ZŁ

    Dane z końca czerwca, pochodzące od opiekuna.

    Dzisiaj usłyszane na infolinii:
    aktywacja 10000
    opłata stała za port: 4000

    Przy 10Mbit - 360zł/Mbit, ale osoba na infolinii jakos niezbyt
    kompetentna była, bo nie potrafiła sprecyzować różnicy pomiędzy tą
    usługą, a usługą kosztującą 720zł/Mbit.
    Pewnie kwestia tego jakie AS'y można do nich wpuścić. Może jutro ktoś
    bardziej zaznajomiony z tematem będzie uchwytny na infolinii.

    Andrzej