    From: Łukasz Morawski <l...@l...net>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: nowa forma spamu? a może nie...
    Date: Tue, 03 Jul 2007 13:20:30 +0200

    Bartosz Feński aka fEnIo napisał(a):

    > A co to znaczy 'zauwarzyliście'?

    Tobie byki się nie zdarzają? Staram się nie używać słowników - właśnie
    po to, abym zabłysnął, kiedy mi położą przed nosem kartkę i długopis -
    bez ISPELLa, wiesz? Przynajmniej strzelam byki i przyznaję się do tego.

    a tak btw... śmieszy mnie to, szczególnie na tej grupie, że większość z
    grupowiczów bardzo stara się przedłużyć swoją męskość. Jak ktoś coś
    napisze na grupę i/lub zapyta - ktoś zawsze stara się zabłysnąć swoją
    wiedzą i skacze buciorami po nim. Ja wiem i zdaję sobie sprawę, że
    większość "inżynierów sieci" jest albo z powołania, albo tych - którzy
    uciekają w świat komputerów i sieci - z powodu swoich kompleksów w
    realu. Jak już nie mam nic do powiedzenia w danej sprawie, to chociaż
    będę pisał dwa posty nie na temat, aby wytknąć komuś błąd
    ortograficzny... zabłysnę, a CO!

    z mojej strony EOT bo robi się strasznie nie na temat.

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz Morawski