  • Data: 2021-07-11 13:36:47
    Temat: Re: nowa fabia
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sun, 11 Jul 2021 12:01:52 +0200, Michal Jankowski

    > Kupuje ktoś w ogóle te najsłabsze wersje, czy one są tylko dla picu,
    > żeby w cenniku ładniej wyglądało? 15.5 sekundy do setki to jest żałosny
    > wynik.

    Moi rodzice kupili najsłabszą wersję 1.0 z całymi 100KM -- co prawda
    Dustera, no ale przełożenie podobne. Po prostu im więcej nie potrzeba,
    wystarczy że się toczy. Wcześniej 19 lat Astra II (zresztą jeszcze matka
    jeździ) z 1.6 i całymi 85KM

    > Sam mam już trzecią Fabię, ale oczywiście mocniejszą.

    Twardy jesteś. Ja kupiłem swoją w salonie w 2005 i jeździłem przez 4 lata
    -- do szału mnie już doprowadzała. :P

    --
    Pozdor
    Myjk