  • 21. Data: 2013-12-27 08:07:00
    Temat: Re: notebook
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:d97fe43b-1587-4387-99c0-972120b8abf7@go
    oglegroups.com...
    > ja też mam 2 padnięte HP i o tej firmie nie chcę słyszeć.

    Jak rok temu (albo 2 lata temu) mówiłem, że HP to szmelc to śmialiście się. Tak
    to jest jak miało się dostęp nielimitowany dostęp do sprzętu HP. ;)

  • 22. Data: 2013-12-27 08:09:03
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Tasiorsa" napisał w wiadomości grup
    > np taki
    > http://allegro.pl/dell-e6510-i5-2-53-4gb-500gb-dvdrw
    -15-hd-kam-gw-i3808802916.html

    Mało ramu.

  • 23. Data: 2013-12-27 09:43:21
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-12-25 22:12, PiteR pisze:

    > Idziesz do sklepu np EuroAGD lub Neonet i patrzysz na Samsungi i
    > Lenovo. Patrzysz na te wyposażone w nowe procesory i5 a następnie
    > chodzisz *codziennie* i czyhasz na promocję. Powinieneś się wyrobić w
    > kwocie 2200zł :)

    Może też nigdzie nie chodzić i kupić za 1400.
    Np w internetowym sklepie EuroAGD, czyli w oleole.

    Na co komu i5 do takich zastosowań? Każdy dwurdzeniowy z zegarem około 2
    GHz będzie idealny.

    --
    MN

  • 24. Data: 2013-12-27 11:09:48
    Od: Tasiorsa <t...@p...fm>

    W dniu 2013-12-27 08:09, qwerty pisze:
    -15-hd-kam-gw-i3808802916.html
    > Mało ramu.
    Ramu zawsze mozna dolozyc a poza tym zaloze sie ze dziewczynie do
    normalnego uzytkowania tj net + filmy + office nie robi zadnej roznicy 4
    GiB czy 8 GiB.

    Krzysiek

  • 25. Data: 2013-12-27 13:50:42
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Tasiorsa" napisał w wiadomości grup
    > Ramu zawsze mozna dolozyc a poza tym zaloze sie ze dziewczynie do normalnego
    > uzytkowania tj net + filmy + office nie robi zadnej roznicy 4 GiB czy 8 GiB.

    Widziałeś kiedyś pulpit dziewczyny/kobiety? Wszystko odpalone, gg (ramowsysacz -
    bo alternatywy nie uznaje) itp, itd.

  • 26. Data: 2013-12-27 14:08:08
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    > Użytkownik "Tasiorsa" napisał w wiadomości grup
    >
    > Widziałeś kiedyś pulpit dziewczyny/kobiety? Wszystko odpalone, gg
    > (ramowsysacz - bo alternatywy nie uznaje) itp, itd.

    Pamięć RAM służy do tego aby jej używać a nie oszczędzać - nieużywany
    nadmiar należy sprzedać i za pozyskane pieniądze kupić np. wódkę.

    --
    marfi

  • 27. Data: 2013-12-27 14:14:16
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2013-12-27 14:08, marfi pisze:

    > Użytkownik "qwerty" <q...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Pamięć RAM służy do tego aby jej używać a nie oszczędzać - nieużywany
    > nadmiar należy sprzedać i za pozyskane pieniądze kupić np. wódkę.

    popieram w 100% :-) , a 4 GIB to i tak max w podstawowych windach.

  • 28. Data: 2013-12-27 14:25:47
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "marfi" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > Pamięć RAM służy do tego aby jej używać a nie oszczędzać - nieużywany nadmiar
    > należy sprzedać i za pozyskane pieniądze kupić np. wódkę.

    Wiem, wiem. Tylko, że przy typowym użytkowaniu płci pięknej pamięci zabraknie
    (ja z definicji wyłączam plik wymiany).

  • 29. Data: 2013-12-27 14:36:34
    Od: Tasiorsa <t...@p...fm>

    W dniu 2013-12-27 13:50, qwerty pisze:
    > Widziałeś kiedyś pulpit dziewczyny/kobiety? Wszystko odpalone, gg
    > (ramowsysacz - bo alternatywy nie uznaje) itp, itd.
    Widzialem nie raz :) "Moja'' ma E4300 z Win 7 Pro ikonek na pulpicieze
    kolejna sie nie zmiesci GG, czesto odpalony zdalny pulpit i 4 GB starcza
    w zupelnosci :)

    Krzysiek

  • 30. Data: 2013-12-27 14:38:04
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    > Użytkownik "marfi" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Wiem, wiem. Tylko, że przy typowym użytkowaniu płci pięknej pamięci
    > zabraknie (ja z definicji wyłączam plik wymiany).

    No to co - najwyżej odpisze na wiadomość z gg z opóźnieniem 1200ms
    zamiast 48ms :)

    --
    marfi