  • Data: 2011-10-01 10:41:48
    Temat: Re: nokia ck-7w a system audio w megane II
    Od: "tumek_pl" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MZ" napisał w wiadomości grup

    W dniu 2011-09-30 15:23, tumek_pl pisze:
    > jedna sprawa, ww.zestaw głośnomówiący - uwierzytelnianie poprzez BT z
    > telefonem, wpisany w fonie w urządzenia autoryzowane, kiedy pochodze
    Według mnie błąd montażu. Te zestawy mają kabelek do "mute" który się
    podpina pod odpowiedni pin w kostce radia. Ktoś musiał Ci to źle
    podpiąć. Używałem kilku zestawów Nokii (tego bez wyświetlacza i z
    wyświetlaczem - najmniej udany) z różnymi telefonami i zawsze działał
    bez zarzutu. Sprawdź co się dzieje gdy rozpoczniesz rozmowę (czyli
    zestaw powinien podać "mute" na radio). Ewentualnie w tym zestawie jest
    jeszcze opcja "Dźwięki" gdzie wybierasz "wszystkie" albo "tylko
    połączenia" (albo jakoś podobnie się nazywają) - tym się pobaw.
    --
    MZ

    dzieki koledzy za pomoc, no cóż będe musiał poszukać pudełka w samochodzie
    do któego schodzą się kabelki...zestaw jest bez wyświetlacza, mute wyświetla
    się na LCD ogólnym na desce rozdzielczej, i tak czuję że coś jest pokopane w
    kabelkach. jak dłużej przytrzymam przycisk na wybieraku - tam gdzie się
    kręci głośnością to czasem włączy się radio i dopiero przy nadejściu
    połączenia mute jest zapodane, w tym czasie po dopiero minucie wraca dźwięk,
    przy opcji MUTE nie działają żadne przyciski na panelu radiowym..... ręce
    opadają.

    Jeszcze jedno : wybrać w telefonie tryb zdalny SIM czy nie..?