  • 1. Data: 2013-04-14 21:12:44
    Temat: nokia 6210 navigator wymiana wyświetlacza
    Od: "user" <b...@d...com>

    Witam
    Dostałem telefon Nokia 6210 navigator z uszkodzonym zapewne wyświetlaczem
    ( zgrałem z niego dane po kablu a nawet zaktualizowałem Symbiana,
    wyświetlacz kiedyś wymieniałem na taki z allegro a teraz padł ).
    Skoro dostałem go za free to chcę tanim kosztem go odbudować ( obudowa
    dostępna od 20 zł, wyświetlacz od 14 zł ).
    Moje pytanie, jaki wyświetlacz wybrać ? kupiłem kiedyś na allegro niby
    dedykowany do tego modelu ale jakość wyświetlanego obrazu w porównaniu do
    oryginału była
    na prawdę gorsza przede wszystkim kąty patrzenia i kolory, wystarczyło
    przechylić telefon a obraz się zmieniał. Najlepszy był by oryginalny używany
    ale ciężko taki znaleźć, boję się kupować zamiennika, może ktoś kupował i
    może wskazać, na pewno nie będzie dobry wyświetlacz od Nokia E71/70 bo chodź
    elektrycznie pasuje to jest on zoptymalizowany do pracy poziomej (kąty).

    Dzięki

  • 2. Data: 2013-04-14 21:37:44
    Temat: Re: nokia 6210 navigator wymiana wyświetlacza
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 14 Apr 2013 21:12:44 +0200, user napisał(a):

> [...]
    > elektrycznie pasuje to jest on zoptymalizowany do pracy poziomej (kąty).

    Oryginału raczej nie dostaniesz, bo nikt tym nie handluje, zwłaszcza do
    takich staroci. Nawet jak napisza "oryginał" to i tak nigdy nie wiesz co to
    jest.
    Kup najtańszy jaki jest i ciesz się ceną, nawet kosztem obrazu.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.