  • 21. Data: 2004-04-15 11:55:21
    Temat: Re: no to jest juz ADSL w Netii
    Od: Krzysztof Zaleski <k...@p...pl>

    b...@w...pl wrote in news:c5lsas$jmj$1@korweta.task.gda.pl:

    > Slawek <s...@a...net> wrote:

    > po rozpoznaniu telefonicznym
    > 1. us?uga nie jest jeszcze dost?pna w Gda?sku (przynajmniej w moim przypadku)
    > obiecują ?e b?dzie w ciągu miesiąca
    > 2. w cen? nie jest wliczony modem, nale?y go kupi? samemu
    > 3. adresy nie doś? ?e dynamiczne to jeszcze z puli prywatnej

    Z tego co ja wiem, to beda publiczne :-)

    xal

  • 22. Data: 2004-04-15 12:23:59
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    Dzielenie DSL a wrote:

    > No dobra, a jak jest tam z moźliwością dzielenia tego cuda? DSLa z Tpsa można
    > póki co; z Dialogu nie można.

    Nie mozna z dialogu? od kiedy? nie znalazlem takiego punktu w regulaminie.

    --
    Mati (m...@m...net)
    One man can make a difference

  • 23. Data: 2004-04-15 12:35:06
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@p...na.niusy>

    b...@w...pl napisał(a):

    > 3. adresy nie dość że dynamiczne to jeszcze z puli prywatnej

    W to watpie. Netia ma calkiem spory przydzial od RIPE:

    Netia Telekom SA
    20000616 62.148.64/19 ALLOCATED PA
    20021023 81.210/17 ALLOCATED PA
    20040224 83.238/16 ALLOCATED PA
    19971028 195.114.160/19 ALLOCATED PA
    20010209 213.17.128/17 ALLOCATED PA

    To daje 147456 adresow, a 83.238/16 (uwaga, 83/8!), wyglada na to, ze
    zostalo "zamowione" specjalnie na potrzeby ADSLi, biorac pod uwage
    spore luzy w 81.210/17.

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.frasunek.com/ ** NICHDL: PMF9-RIPE *
    * JID: v...@j...atman.pl ** PGP ID: 2578FCAD ** HAM-RADIO: SQ8JIV *

  • 24. Data: 2004-04-15 13:10:32
    Od: User <t...@w...niezly.as>

    emeriks wrote:

    > a zna ktos zasieg? jakie miasta?
    > interesuje mnie torun

    W Toruniu tylko tam gdzie siegaja kable. Czyli prawie nigdzie :)

  • 25. Data: 2004-04-15 13:46:11
    Od: Grzegorz Bajson <g...@s...elka.pw.edu.pl>

    > Tylko, że TP nie ma peeringow z innymi operatorami, a Netia ma. W
    > Neostradzie masz 640kb/s w polpakowskim intranecie, a na wyjściach do
    > innych sieci jesteś cięty i filtrowany, czego TP w swoich materialach
    ------------

    Chcialbym sie dowiedzeic wiecej szczegolow nt. tego co jest filtrowane.
    Z gory dzieki.

    Grzegorz Bajson

    PGP keyID : 770A9B68
    Fingerprint: D65B 8988 7E33 5598 DBCB 6089 25C7 3BB6 770A 9B68

  • 26. Data: 2004-04-15 14:04:45
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl> wrote:

    > I bonus pt. 83.0.0.0/11 ;-)

    Korzystasz z tej podsieci? Nie. Jeśli nie korzystasz, to nie wypowiadaj się
    o działaniu tego czegoś.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 27. Data: 2004-04-15 14:57:04
    Od: "Adam Paluch" <a...@b...net>

    Grzegorz Bajson wrote:

    > Chcialbym sie dowiedzeic wiecej szczegolow nt. tego co jest
    > filtrowane. Z gory dzieki.

    archiwum ! a w skrocie MANy i wszystko co nie kupilo za potworne pieniadze
    styku z TPnetem, np. TKtelekom ...

    --
    Adam Paluch <a...@b...net>
    bluuu.NET, Sosnowiec

  • 28. Data: 2004-04-15 14:59:26
    Od: mlopaci <m...@n...net>

    Grzegorz Bajson wrote:

    > ------------
    >
    > Chcialbym sie dowiedzeic wiecej szczegolow nt. tego co jest filtrowane.
    > Z gory dzieki.

    Było wiele razy na grupie. Polecam archiwum.

  • 29. Data: 2004-04-15 16:12:37
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> wrote:

    > Korzystasz z tej podsieci? Nie.
    Dziwne...

    # /sbin/ifconfig ppp0
    ppp0 Link encap:Point-to-Point Protocol
    inet addr:83.31.28.52 P-t-P:213.25.2.29 Mask:255.255.255.255
    UP POINTOPOINT RUNNING NOARP MULTICAST MTU:1500 Metric:1
    collisions:0 txqueuelen:5
    RX bytes:909758425 (867.6 Mb) TX bytes:504507348 (481.1 Mb)

    > Jeśli nie korzystasz, to nie wypowiadaj się o działaniu tego czegoś.
    Zjadłeś wszystkie rozumy? Nie.

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

  • 30. Data: 2004-04-15 20:04:34
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl> wrote:

    > Dziwne...

    Zaiste. Bajki które opowiadasz.

    > inet addr:83.31.28.52 P-t-P:213.25.2.29 Mask:255.255.255.255

    To skoro się już pochwaliłeś, to teraz może nam opowiesz jakie to problemy
    sprawia podsieć, którą podałeś?
    Chciałem tylko zauważyć, że na taką a nie inną adresację TPSA nie miała
    żadnego wpływu.

    > Zjadłeś wszystkie rozumy? Nie.

    Zostało jeszcze trochę dla Ciebie.
    Więc? Wyjaśnisz swoją 'ironię'?