  • 11. Data: 2015-03-09 18:48:36
    Temat: Re: nju konto po wieki
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Shrek" napisał w wiadomości
    On 2015-03-09 17:47, AL wrote:

    >Zawsze mi się wydawało, że trzeba być zdesperowanym żeby używać
    >yanosika jak navi. Znaczy da się, ale raczej słaby jest i już właśnie
    >Google wychodzi na lepsze.

    Hm, czy taki slaby ... mam wrazenie ze przyzwoity, i w dodatku
    uwzglednia aktualne korki.
    Dla porownania to by trzeba dwoch podobnych kierowcow, aby przejechali
    trase.

    Oczywiscie ma wszystkie wady nawigacji on-line, a w dodatku to jednak
    nie byl od poczatku program do nawigacji, wiec i pare niedorobek.
    Ale trasy wybiera IMO dosc rzetelnie ...

    J.

  • 12. Data: 2015-03-09 18:53:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "adamschodowy" napisał w wiadomości

    >yhy, a wyobraz sobie taka sytuacje jak uzywanie gpsa w aucie ale nie
    >z googlowską mapą a z warstwa zdjeć satelitarnych.
    >notabene, znacznie lepiej daje orientację w terenie niż mapa, z
    >oczywistych względów.
    >no więc jak kiedyś zmierzyłem, przejechanie ok 300km w takim trybie
    >pobrało ok 800MB danych. 4-5 godzin.

    No coz, obszar 300km dlugi, w duzej rozdzielczosci - swoje wazy.
    Ale ... naprawde uzywasz ze zdjeciami ? W czasie jazdy samochodem to
    raczej bezsensowne.
    Yanosik z pokazywaniem map wyrobilby sie chyba w kilkunastu MB.

    J.

  • 13. Data: 2015-03-09 19:10:46
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2015-03-09 18:41, Shrek wrote:

    > Zawsze mi się wydawało, że trzeba być zdesperowanym żeby używać yanosika
    > jak navi. Znaczy da się, ale raczej słaby jest i już właśnie Google
    > wychodzi na lepsze.

    dlatego napisalem - pracującego w tle.
    Jego funcka to krzyczec, gdy jest jakas przeszkoda, zagrozenie jak i
    czychajace na moja kase miski ;)

  • 14. Data: 2015-03-09 19:19:20
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą J.F.
    naskrobał(a):

    > Oczywiscie ma wszystkie wady nawigacji on-line, a w dodatku to jednak
    > nie byl od poczatku program do nawigacji, wiec i pare niedorobek.
    > Ale trasy wybiera IMO dosc rzetelnie ...

    A mnie rosprasza jego funkcja potwierdzania każdego komunikatu
    o miśkach na drodze, ja mam się zajmować kierownica i przyległościami a nie
    potwierdzeniem czy fotopstryk stoi jeszcze tam gdzie go zaparkowali goście
    od inspekcji transportu.
    --
    ...:::WISKOLER:::...
    Stirlitz wszedł do gabinetu i ujrzał Mullera leżącego na podłodze i nie

  • 15. Data: 2015-03-09 22:01:20
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2015-03-09 19:19, ...:::WISKOLER:::... wrote:
> [...]
    > potwierdzeniem czy fotopstryk stoi jeszcze tam gdzie go zaparkowali goście

    nie musisz potwierdzac, po 5 sek (chyba to się ustawia nawet w opcjach)
    komunikat sam znika.
    Jeśli aplikacja dziala w tle - to yanosik rowniez icdzie dalej do tla.

    Denerwuja mnie natomiast dowcipnisie, ktorzy co kilometr wciskaja 'uwaga
    - inne niebezpieczenstwo', 'zatrzymany pojazd' czy falszywe ostrzezenia
    (tak z nudow).

  • 16. Data: 2015-03-09 22:06:03
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-03-09 22:01, AL wrote:

    > nie musisz potwierdzac, po 5 sek (chyba to się ustawia nawet w opcjach)
    > komunikat sam znika.
    > Jeśli aplikacja dziala w tle - to yanosik rowniez icdzie dalej do tla.

    Z tym, że niepotwierdzanie to jak bycie pijawką na torrentach;)

    > Denerwuja mnie natomiast dowcipnisie, ktorzy co kilometr wciskaja 'uwaga
    > - inne niebezpieczenstwo', 'zatrzymany pojazd' czy falszywe ostrzezenia
    > (tak z nudow).

    IMHO spora część nie robi tego z nudów, tylko przypadkiem wciska - zdaje
    się że nie ma pytania o potwierdzenia. Za to ludziki co zgłaszają
    unieruchomione pojazdy w zatoczkach...

  • 17. Data: 2015-03-09 22:07:17
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-03-09 18:48, J.F. wrote:

    > Hm, czy taki slaby ... mam wrazenie ze przyzwoity, i w dodatku
    > uwzglednia aktualne korki.
    > Dla porownania to by trzeba dwoch podobnych kierowcow, aby przejechali
    > trase.

    Może się zmieniło, ale dawniej nie ogarniał bardziej skomplikowanych
    skrzyżowań - znaczy wyświetlał dobrze, ale jakby słuchać co mówił, to po
    ekranach dzwiękochłonnych trzebaby jeździć:)

    Shrek.,

  • 18. Data: 2015-03-09 22:55:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 09 Mar 2015 22:07:17 +0100, Shrek napisał(a):

    > Może się zmieniło, ale dawniej nie ogarniał bardziej skomplikowanych
    > skrzyżowań - znaczy wyświetlał dobrze, ale jakby słuchać co mówił, to po
    > ekranach dzwiękochłonnych trzebaby jeździć:)

    A to byc moze - ja sobie zawsze wole popatrzec.
    Ale raczej dobrze prowadzi, tylko cos kojarze, ze fonia moze troche
    mylic.

    J.

  • 19. Data: 2015-03-09 22:57:05
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-03-09 19:10, AL wrote:

    > dlatego napisalem - pracującego w tle.
    > Jego funcka to krzyczec, gdy jest jakas przeszkoda, zagrozenie jak i
    > czychajace na moja kase miski ;)

    Więc nie używasz jako nawigacji.

    Shrek