  • 1. Data: 2013-04-30 12:55:36
    Temat: nju - co to
    Od: a...@p...pl

    Czesc

    czy nju to jest wlasnie tani
    brand Orange?

    nju.pl ...twoja przegladarka nie jest obslugiwana Fire 3.x....wiec
    rezygnuje...i nagle mozna wyswietlac strony. wQ mnie takie podejscie
    powinni tak robic strony aby byly bez wodotryskow/orgazmotronow.

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2013-04-30 13:31:45
    Temat: Re: nju - co to
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 30 Apr 2013 12:55:36 +0200, a...@p...pl napisał(a):

> [...]
    > rezygnuje...i nagle mozna wyswietlac strony. wQ mnie takie podejscie
    > powinni tak robic strony aby byly bez wodotryskow/orgazmotronow.

    z ciekawości - za co dostałeś bana na google?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 3. Data: 2013-04-30 17:37:52
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2013-04-30 13:31, Waldek Godel napisał/a:

    > z ciekawości - za co dostałeś bana na google?

    Pewnie jego przeglądarka Google nie obsługuje...

    --
    Czarek

  • 4. Data: 2013-04-30 23:19:23
    Od: K <...@...c>

    W dniu 30-04-2013 12:55, a...@p...pl pisze:
> [...]
    > rezygnuje...i nagle mozna wyswietlac strony. wQ mnie takie podejscie
    > powinni tak robic strony aby byly bez wodotryskow/orgazmotronow.

    to wez sprawdz pod ie 6, albo netscape.

  • 5. Data: 2013-05-02 13:42:03
    Od: "donkey" <d...@b...org>

    Uzytkownik "K" <...@...c> napisal w wiadomosci

    > to wez sprawdz pod ie 6, albo netscape.

    I na Windows 98

  • 6. Data: 2013-05-03 14:08:06
    Od: Diabełson <h...@s...org>

    W dniu 2013-04-30 13:31, Waldek Godel pisze:

    > z ciekawości - za co dostałeś bana na google?

    Dobrze, że nie piszesz o "dysguglii" :)
    A tak w ogóle to cię lubie