  • Data: 2012-11-12 13:40:55
    Temat: Re: niva czy uaz?
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 12 Nov 2012 02:43:35 -0800 (PST), Iguan_007 napisał(a):

    > Mi miejsca w Suzuki nigdy nie brakowalo, natomiast male wymiary bardzo pomagaja w
    terenie. Jesli nie myslisz o wozeniu pasazerow to wybierz sie na jakies lokalne
    zawody 4x4. Mysle ze bedziesz milo zaskoczony zdolnosciami terenowymi Suzuki.

    Wiem, ze Samuraje daja sobie dobrze rade w przeprawach itp. Ale dla lesnika
    chyba jednak praktyczniejsze byloby cos wiekszego.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio