  • Data: 2010-11-18 14:25:08
    Temat: Re: night breaker vs cool blue
    Od: Adam Adamaszek <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 18 Lis, 08:37, "PaweL" <l...@i...pl> wrote:

    > A co do widoczności to w deszczu w nocy to i xenony nie pomogą, wręcz ich
    > zimne światło jest mniej widoczne.

    Mit. Spowodowany tym, ze blyszczaca powierzchnia mokrej jezdni odbija
    swiatlo bardziej jak lustro, niz jak matowa, sucha, poza tym jest
    ciemniejsza. Swiatlo jednak nie znika, a odbijane jest dalej - innymi
    slowy, wiekszy procent swiatla odbijany jest w przod, mniejszy z
    powrotem do kierowcy.

    Tak, czy inaczej - pieszego przy swiatlach ksenonowych nadal widac
    lepiej, niz w swietle halogenu.

    Niestety jednak, faktycznie dziury i znaki poziome widac gorzej.

    > Niedawno zmieniłem samochód z żarówkami H7, na nowszy z D2S. W deszczu nie
    > widzę istotnej poprawy oświetlenia.

    A czy samochod jest nowy? Swiatla dobrze ustawione?

    pozdr
    AA