-
51. Data: 2009-05-18 19:18:10
Temat: Re: nieuczciwe play
Od: ztomasz <z...@n...o2.pl>
Liwiusz pisze:
> A jeśli operator odmówi zarejestrowania pre-paida, bo w jego mniemaniu
> użytkownik nie udowodni dostatecznie, że jest posiadaczem danej karty,
> to reklamacji już nie można złożyć?
>
Z informacji jakie posiadam obowiazkiem klienta jest zarejestrowanie
karty, bo w przeciwnym wypadku operator moze karte zablokowac. Nie ma
znaczenia czy jest to play czy inny operator. Powracajac do reklamacji
nie mozna takowej przyjac od osoby, na ktora usluga nie jest
zarejestrowana. Dlaczego tak jest? Prawdopobnie chodzi o to zeby nie
dochodzilo do niedomowien.
--
Tomasz
Zarejestruj się i odbierz 2 zł na doładowanie oraz 3% zwrotu za każdą
transakcję:-) https://www.blue.pl/?idAgent=MzI3NDc=&idBanner=LTE=
-
52. Data: 2009-05-18 19:40:39
Temat: Re: nieuczciwe play
Od: ztomasz <z...@n...o2.pl>
GiZmo pisze:
> Fakt faktem mają mocno niedopracowany ten system. *111# rzadko kiedy
> działa. Niedawno doładowałem konto za 5zł i dostałem 500 smsów, które
> mam ważne przez... 30 dni ;-).
Z informacji jakie otrzymalem od play: "Szanowny Panie, dziękujemy za
zgłoszenie nadesłane za pośrednictwem naszej strony internetowej 14 maja
2009 roku, dotyczące stanu konta. Uprzejmie informujemy, że brak
informacji o stanie i ważności konta jest spowodowany konfiguracją
platformy billingowej. Nadmieniamy przy tym, że nasi technicy już
pracują nad naprawieniem tego błędu. Przepraszamy jednak za
niedogodności wynikające z powyższego faktu. Mamy nadzieję, że problem
zostanie jak najszybciej usunięty i będzie mógł Pan w pełni korzystać z
serwisu internetowego Play24 i zarządzać swoim kontem. Jeszcze raz
serdecznie przepraszamy i prosimy o cierpliwość."
Czyli prawodopodobnie to jest przyczyna wszystkich problemow :). Moj
problem polegal na braku informacji o stanie konta playmobile oraz
waznosci polaczen wychodzacych, ale dzis juz wszystko dziala bez problemow.
--
Tomasz
Zarejestruj się i odbierz 2 zł na doładowanie oraz 3% zwrotu za każdą
transakcję:-) https://www.blue.pl/?idAgent=MzI3NDc=&idBanner=LTE=
-
53. Data: 2009-05-18 19:46:56
Temat: Re: nieuczciwe play
Od: Olgierd <n...@n...problem>
Dnia Mon, 18 May 2009 21:18:10 +0200, ztomasz napisał(a):
>> A jeśli operator odmówi zarejestrowania pre-paida, bo w jego
>> mniemaniu
>> użytkownik nie udowodni dostatecznie, że jest posiadaczem danej karty,
>> to reklamacji już nie można złożyć?
>>
> Z informacji jakie posiadam obowiazkiem klienta jest zarejestrowanie
> karty, bo w przeciwnym wypadku operator moze karte zablokowac.
Masz raczej złe informacje. Nie ma żadnej podstawy do nakładania na kogoś
obowiązku rejestracji karty SIM.
--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
http://olgierd.bblog.pl [Lege Artis]
-
54. Data: 2009-05-18 20:24:39
Temat: Re: nieuczciwe play
Od: GiZmo <...@...c>
ztomasz pisze:
> GiZmo pisze:
>> Fakt faktem mają mocno niedopracowany ten system. *111# rzadko kiedy
>> działa. Niedawno doładowałem konto za 5zł i dostałem 500 smsów, które
>> mam ważne przez... 30 dni ;-).
>
> Z informacji jakie otrzymalem od play: "Szanowny Panie, dziękujemy za
> zgłoszenie nadesłane za pośrednictwem naszej strony internetowej 14 maja
> 2009 roku, dotyczące stanu konta. Uprzejmie informujemy, że brak
> informacji o stanie i ważności konta jest spowodowany konfiguracją
> platformy billingowej. Nadmieniamy przy tym, że nasi technicy już
> pracują nad naprawieniem tego błędu. Przepraszamy jednak za
> niedogodności wynikające z powyższego faktu. Mamy nadzieję, że problem
> zostanie jak najszybciej usunięty i będzie mógł Pan w pełni korzystać z
> serwisu internetowego Play24 i zarządzać swoim kontem. Jeszcze raz
> serdecznie przepraszamy i prosimy o cierpliwość."
>
> Czyli prawodopodobnie to jest przyczyna wszystkich problemow :). Moj
> problem polegal na braku informacji o stanie konta playmobile oraz
> waznosci polaczen wychodzacych, ale dzis juz wszystko dziala bez problemow.
https://bramka.playmobile.pl/composer/public/editabl
eSmsCompose.do
---
Service Temporarily Unavailable
The server is temporarily unable to service your request due to
maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.
Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use
an ErrorDocument to handle the request.
---
-
55. Data: 2009-05-18 20:27:13
Temat: Re: nieuczciwe play
Od: "Maciek" <m...@g...com>
Użytkownik "Olgierd" <n...@n...problem> napisał
> Masz raczej złe informacje. Nie ma żadnej podstawy do nakładania na kogoś
> obowiązku rejestracji karty SIM.
No wiedziałem, że gdzieś o tym czytałem przed rejestracją...
Playowy "Regulamin swiadczenia uslug telekomunikacyjnych dla uzytkownikow" -
par.3, pkt.3.
"Użytkownik ma obowiązek dokonania Rejestracji poprzez wypełnienie i
złożenie w Punkcie Sprzedaży P4 Karty Rejestracyjnej".
Nic dodać, nic ująć.
M.
-
56. Data: 2009-05-18 20:50:08
Temat: Re: nieuczciwe play
Od: Olgierd <n...@n...problem>
Dnia Mon, 18 May 2009 22:27:13 +0200, Maciek napisał(a):
>> Masz raczej złe informacje. Nie ma żadnej podstawy do nakładania na
>> kogoś obowiązku rejestracji karty SIM.
>
> No wiedziałem, że gdzieś o tym czytałem przed rejestracją... Playowy
> "Regulamin swiadczenia uslug telekomunikacyjnych dla uzytkownikow" -
> par.3, pkt.3.
> "Użytkownik ma obowiązek dokonania Rejestracji poprzez wypełnienie i
> złożenie w Punkcie Sprzedaży P4 Karty Rejestracyjnej".
A gdzie jest o wyłączaniu karty? ;-)
--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
http://olgierd.bblog.pl [Lege Artis]
-
57. Data: 2009-05-18 22:06:29
Temat: Re: nieuczciwe play
Od: "Maciek" <m...@g...com>
Użytkownik "Olgierd"
>> "Użytkownik ma obowiązek dokonania Rejestracji poprzez wypełnienie i
>> złożenie w Punkcie Sprzedaży P4 Karty Rejestracyjnej".
>
> A gdzie jest o wyłączaniu karty? ;-)
Nie szukałem ;)
Pewnie dlatego, że jestem w stanie przeboleć kilka złotych w razie gdyby
opowi zachciało się zablokować kartę.
A na poważnie, to chciałem się odnieść ogólnie do problemu rejestracji w P4.
A właściwie do braku znajomości regulaminu przy jednoczesnym darciu twarzy
na niedobrego opa.
I przyszła mi do głowy jeszcze jedna rzecz. Otóż, operator może chcieć
wymagać rejestracji do przyjęcia reklamacji ze względów statystycznych.
Ilość aktywnych kart to nie to samo co ilość "świadomych" użytkowników.
Spaaaać!
M.
-
58. Data: 2009-05-18 23:05:38
Temat: Re: nieuczciwe play
Od: J.F. <j...@p...onet.pl>
On Mon, 18 May 2009 10:00:14 +0000 (UTC), Olgierd wrote:
>Zgodnie z par. 2 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 1
>października 2004 r. w sprawie trybu postępowania reklamacyjnego oraz
>warunków, jakim powinna odpowiadać reklamacja usługi telekomunikacyjnej
>reklamacja powinna zawierać m.in. imię i nazwisko oraz adres zamieszkania
>reklamującego.
Reklamujacego - nie uzytkownika :-)
>Nie jest zatem wymysłem P4 sp. z o.o., iż wymagają uprzedniego
>zarejestrowania danych konta.
A taki wymog jest w rozporzadzeniu ? :-)
>Wyobraź sobie, że to ja złożyłbym jakąś
>absurdalną reklamację do Twojego numeru, jako Witalis Lis-Lisowski -- i
>co?
No i co ? Jesli reklamacja jest zasadna to uznac i zalatwic.
Na korzysc uzytkownika :-)
J.
-
59. Data: 2009-05-18 23:08:08
Temat: Re: nieuczciwe play
Od: J.F. <j...@p...onet.pl>
On Mon, 18 May 2009 13:05:21 +0200, Maciek wrote:
>Jeżeli twierdzisz, że firma jest nieuczciwa (dopuściła się oszustwa) to
>Twoim obowiązkiem jest zgłosić podejrzenie popełnienia przestępstwa.
>Powinieneś to zrobić w najbliższym posterunku policji lub bezpośrednio w
>prokuraturze. Niech zgadnę dlaczego tego jeszcze nie zrobiłeś... Bo
>musiałbyś podać swoje nazwisko? Dorośnij.
A nie mozna zglosic anonimowo ? :-)
J.
-
60. Data: 2009-05-19 04:49:02
Temat: Re: nieuczciwe play
Od: t...@g...com
On 19 Maj, 01:05, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
> On Mon, 18 May 2009 10:00:14 +0000 (UTC), Olgierd wrote:
> >Zgodnie z par. 2 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 1
> >października 2004 r. w sprawie trybu postępowania reklamacyjnego oraz
> >warunków, jakim powinna odpowiadać reklamacja usługi telekomunikacyjnej
> >reklamacja powinna zawierać m.in. imię i nazwisko oraz adres zamieszkania
> >reklamującego.
>
> Reklamujacego - nie uzytkownika :-)
>
> >Nie jest zatem wymysłem P4 sp. z o.o., iż wymagają uprzedniego
> >zarejestrowania danych konta.
>
> A taki wymog jest w rozporzadzeniu ? :-)
>
> >Wyobraź sobie, że to ja złożyłbym jakąś
> >absurdalną reklamację do Twojego numeru, jako Witalis Lis-Lisowski -- i
> >co?
>
> No i co ? Jesli reklamacja jest zasadna to uznac i zalatwic.
> Na korzysc uzytkownika :-)
>
> J.
Na korzysc uzytkownika :-)- czy reklamujacego- juz sam sie zaplątałeś