eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmnieuczciwe play
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 69

  • 51. Data: 2009-05-18 19:18:10
    Temat: Re: nieuczciwe play
    Od: ztomasz <z...@n...o2.pl>

    Liwiusz pisze:
    > A jeśli operator odmówi zarejestrowania pre-paida, bo w jego mniemaniu
    > użytkownik nie udowodni dostatecznie, że jest posiadaczem danej karty,
    > to reklamacji już nie można złożyć?
    >

    Z informacji jakie posiadam obowiazkiem klienta jest zarejestrowanie
    karty, bo w przeciwnym wypadku operator moze karte zablokowac. Nie ma
    znaczenia czy jest to play czy inny operator. Powracajac do reklamacji
    nie mozna takowej przyjac od osoby, na ktora usluga nie jest
    zarejestrowana. Dlaczego tak jest? Prawdopobnie chodzi o to zeby nie
    dochodzilo do niedomowien.
    --

    Tomasz

    Zarejestruj się i odbierz 2 zł na doładowanie oraz 3% zwrotu za każdą
    transakcję:-) https://www.blue.pl/?idAgent=MzI3NDc=&idBanner=LTE=


  • 52. Data: 2009-05-18 19:40:39
    Temat: Re: nieuczciwe play
    Od: ztomasz <z...@n...o2.pl>

    GiZmo pisze:
    > Fakt faktem mają mocno niedopracowany ten system. *111# rzadko kiedy
    > działa. Niedawno doładowałem konto za 5zł i dostałem 500 smsów, które
    > mam ważne przez... 30 dni ;-).

    Z informacji jakie otrzymalem od play: "Szanowny Panie, dziękujemy za
    zgłoszenie nadesłane za pośrednictwem naszej strony internetowej 14 maja
    2009 roku, dotyczące stanu konta. Uprzejmie informujemy, że brak
    informacji o stanie i ważności konta jest spowodowany konfiguracją
    platformy billingowej. Nadmieniamy przy tym, że nasi technicy już
    pracują nad naprawieniem tego błędu. Przepraszamy jednak za
    niedogodności wynikające z powyższego faktu. Mamy nadzieję, że problem
    zostanie jak najszybciej usunięty i będzie mógł Pan w pełni korzystać z
    serwisu internetowego Play24 i zarządzać swoim kontem. Jeszcze raz
    serdecznie przepraszamy i prosimy o cierpliwość."

    Czyli prawodopodobnie to jest przyczyna wszystkich problemow :). Moj
    problem polegal na braku informacji o stanie konta playmobile oraz
    waznosci polaczen wychodzacych, ale dzis juz wszystko dziala bez problemow.

    --

    Tomasz

    Zarejestruj się i odbierz 2 zł na doładowanie oraz 3% zwrotu za każdą
    transakcję:-) https://www.blue.pl/?idAgent=MzI3NDc=&idBanner=LTE=


  • 53. Data: 2009-05-18 19:46:56
    Temat: Re: nieuczciwe play
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 18 May 2009 21:18:10 +0200, ztomasz napisał(a):

    >> A jeśli operator odmówi zarejestrowania pre-paida, bo w jego
    >> mniemaniu
    >> użytkownik nie udowodni dostatecznie, że jest posiadaczem danej karty,
    >> to reklamacji już nie można złożyć?
    >>
    > Z informacji jakie posiadam obowiazkiem klienta jest zarejestrowanie
    > karty, bo w przeciwnym wypadku operator moze karte zablokowac.

    Masz raczej złe informacje. Nie ma żadnej podstawy do nakładania na kogoś
    obowiązku rejestracji karty SIM.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl [Lege Artis]


  • 54. Data: 2009-05-18 20:24:39
    Temat: Re: nieuczciwe play
    Od: GiZmo <...@...c>

    ztomasz pisze:
    > GiZmo pisze:
    >> Fakt faktem mają mocno niedopracowany ten system. *111# rzadko kiedy
    >> działa. Niedawno doładowałem konto za 5zł i dostałem 500 smsów, które
    >> mam ważne przez... 30 dni ;-).
    >
    > Z informacji jakie otrzymalem od play: "Szanowny Panie, dziękujemy za
    > zgłoszenie nadesłane za pośrednictwem naszej strony internetowej 14 maja
    > 2009 roku, dotyczące stanu konta. Uprzejmie informujemy, że brak
    > informacji o stanie i ważności konta jest spowodowany konfiguracją
    > platformy billingowej. Nadmieniamy przy tym, że nasi technicy już
    > pracują nad naprawieniem tego błędu. Przepraszamy jednak za
    > niedogodności wynikające z powyższego faktu. Mamy nadzieję, że problem
    > zostanie jak najszybciej usunięty i będzie mógł Pan w pełni korzystać z
    > serwisu internetowego Play24 i zarządzać swoim kontem. Jeszcze raz
    > serdecznie przepraszamy i prosimy o cierpliwość."
    >
    > Czyli prawodopodobnie to jest przyczyna wszystkich problemow :). Moj
    > problem polegal na braku informacji o stanie konta playmobile oraz
    > waznosci polaczen wychodzacych, ale dzis juz wszystko dziala bez problemow.

    https://bramka.playmobile.pl/composer/public/editabl
    eSmsCompose.do
    ---
    Service Temporarily Unavailable

    The server is temporarily unable to service your request due to
    maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.

    Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use
    an ErrorDocument to handle the request.
    ---


  • 55. Data: 2009-05-18 20:27:13
    Temat: Re: nieuczciwe play
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "Olgierd" <n...@n...problem> napisał
    > Masz raczej złe informacje. Nie ma żadnej podstawy do nakładania na kogoś
    > obowiązku rejestracji karty SIM.

    No wiedziałem, że gdzieś o tym czytałem przed rejestracją...
    Playowy "Regulamin swiadczenia uslug telekomunikacyjnych dla uzytkownikow" -
    par.3, pkt.3.
    "Użytkownik ma obowiązek dokonania Rejestracji poprzez wypełnienie i
    złożenie w Punkcie Sprzedaży P4 Karty Rejestracyjnej".

    Nic dodać, nic ująć.

    M.


  • 56. Data: 2009-05-18 20:50:08
    Temat: Re: nieuczciwe play
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 18 May 2009 22:27:13 +0200, Maciek napisał(a):

    >> Masz raczej złe informacje. Nie ma żadnej podstawy do nakładania na
    >> kogoś obowiązku rejestracji karty SIM.
    >
    > No wiedziałem, że gdzieś o tym czytałem przed rejestracją... Playowy
    > "Regulamin swiadczenia uslug telekomunikacyjnych dla uzytkownikow" -
    > par.3, pkt.3.
    > "Użytkownik ma obowiązek dokonania Rejestracji poprzez wypełnienie i
    > złożenie w Punkcie Sprzedaży P4 Karty Rejestracyjnej".

    A gdzie jest o wyłączaniu karty? ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl [Lege Artis]


  • 57. Data: 2009-05-18 22:06:29
    Temat: Re: nieuczciwe play
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "Olgierd"
    >> "Użytkownik ma obowiązek dokonania Rejestracji poprzez wypełnienie i
    >> złożenie w Punkcie Sprzedaży P4 Karty Rejestracyjnej".
    >
    > A gdzie jest o wyłączaniu karty? ;-)

    Nie szukałem ;)
    Pewnie dlatego, że jestem w stanie przeboleć kilka złotych w razie gdyby
    opowi zachciało się zablokować kartę.
    A na poważnie, to chciałem się odnieść ogólnie do problemu rejestracji w P4.
    A właściwie do braku znajomości regulaminu przy jednoczesnym darciu twarzy
    na niedobrego opa.

    I przyszła mi do głowy jeszcze jedna rzecz. Otóż, operator może chcieć
    wymagać rejestracji do przyjęcia reklamacji ze względów statystycznych.
    Ilość aktywnych kart to nie to samo co ilość "świadomych" użytkowników.
    Spaaaać!

    M.


  • 58. Data: 2009-05-18 23:05:38
    Temat: Re: nieuczciwe play
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 18 May 2009 10:00:14 +0000 (UTC), Olgierd wrote:
    >Zgodnie z par. 2 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 1
    >października 2004 r. w sprawie trybu postępowania reklamacyjnego oraz
    >warunków, jakim powinna odpowiadać reklamacja usługi telekomunikacyjnej
    >reklamacja powinna zawierać m.in. imię i nazwisko oraz adres zamieszkania
    >reklamującego.

    Reklamujacego - nie uzytkownika :-)

    >Nie jest zatem wymysłem P4 sp. z o.o., iż wymagają uprzedniego
    >zarejestrowania danych konta.

    A taki wymog jest w rozporzadzeniu ? :-)

    >Wyobraź sobie, że to ja złożyłbym jakąś
    >absurdalną reklamację do Twojego numeru, jako Witalis Lis-Lisowski -- i
    >co?

    No i co ? Jesli reklamacja jest zasadna to uznac i zalatwic.
    Na korzysc uzytkownika :-)

    J.




  • 59. Data: 2009-05-18 23:08:08
    Temat: Re: nieuczciwe play
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 18 May 2009 13:05:21 +0200, Maciek wrote:
    >Jeżeli twierdzisz, że firma jest nieuczciwa (dopuściła się oszustwa) to
    >Twoim obowiązkiem jest zgłosić podejrzenie popełnienia przestępstwa.
    >Powinieneś to zrobić w najbliższym posterunku policji lub bezpośrednio w
    >prokuraturze. Niech zgadnę dlaczego tego jeszcze nie zrobiłeś... Bo
    >musiałbyś podać swoje nazwisko? Dorośnij.

    A nie mozna zglosic anonimowo ? :-)

    J.


  • 60. Data: 2009-05-19 04:49:02
    Temat: Re: nieuczciwe play
    Od: t...@g...com

    On 19 Maj, 01:05, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    > On Mon, 18 May 2009 10:00:14 +0000 (UTC),  Olgierd wrote:
    > >Zgodnie z par. 2 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 1
    > >października 2004 r. w sprawie trybu postępowania reklamacyjnego oraz
    > >warunków, jakim powinna odpowiadać reklamacja usługi telekomunikacyjnej
    > >reklamacja powinna zawierać m.in. imię i nazwisko oraz adres zamieszkania
    > >reklamującego.
    >
    > Reklamujacego - nie uzytkownika :-)
    >
    > >Nie jest zatem wymysłem P4 sp. z o.o., iż wymagają uprzedniego
    > >zarejestrowania danych konta.
    >
    > A taki wymog jest w rozporzadzeniu ? :-)
    >
    > >Wyobraź sobie, że to ja złożyłbym jakąś
    > >absurdalną reklamację do Twojego numeru, jako Witalis Lis-Lisowski -- i
    > >co?
    >
    > No i co ? Jesli reklamacja jest zasadna to uznac i zalatwic.
    > Na korzysc uzytkownika  :-)
    >
    > J.
    Na korzysc uzytkownika :-)- czy reklamujacego- juz sam sie zaplątałeś

strony : 1 ... 5 . [ 6 ] . 7


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: