eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmnieuczciwe play
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 69

  • 31. Data: 2009-05-18 12:21:06
    Temat: Re: nieuczciwe play
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 18 May 2009 05:16:03 -0700 (PDT), t...@g...com
    napisał(a):

    >> Słabe masz to doświadczenie.
    >
    > nie rozumiem o co ci chodzi, napiszę jaśniej : Z WŁASNEGO
    > DOśWIADCZENIA.

    Ja już nie potrafię jaśniej napisać, więc powtórzę: słabe to twoje własne
    doświadczenie. Może po prostu za krótkie albo za wybiórcze?

    Równie nieśmiało powtórzę pytanie, które tak wyjątkowo zgrabnie zbyłeś
    milczeniem: czy w hipotetycznym przypadku złożysz reklamację i napiszesz w
    usenecie jaki to wielki problem, że operator pomylił się na twoją korzyść?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    awago.maupa.orangegsm.info, awago.maupa.telekomunikacja.org
    "Marka TP na skutek utarczek z regulatorem rynku bardzo się zdewaluowała" -
    Maciej Witucki, prezes.


  • 32. Data: 2009-05-18 12:24:12
    Temat: Re: nieuczciwe play
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Waldek Godel pisze:
    > Dnia Mon, 18 May 2009 14:10:00 +0200, Liwiusz napisał(a):
    >
    >> Oszustwo zaistniało lub nie bez względu na to, czy poszkodowany
    >> złożył reklamację, czy nie.
    >
    > żeby zaistniało przestępstwo, musi istnieć wola i świadomość jego
    > popełnienia.
    > Błąd w systemie nie spełnia tych wymogów. Oprócz tego przypominam, że
    > Ustawa Prawo Telekomunikacyjne jest obowiązującym prawem. w dodatku prawem
    > które wyraźnie i precyzyjnie podaje sposób rozwiązywania sporów oraz
    > odpowiedzialność operatora. Jakiekolwiek inne rozstrzygnięcia zostaną
    > natychmiast zaskarżone przez prawników operatora z przewidywalnym skutkiem.

    Waldku, ja wiem, że na 99,99% zachowanie Playa nie stanowi znamion
    oszustwa. Chciałbym tylko zauważyć, że dyskusja zaczęła się od tego, że
    użytkownik Maciek twierdził, iż jeśli użytkownik posądza Play o
    oszustwo, to ma *obowiązek* to zgłosić na policję.

    Na moją sugestię, że wcale nie ma takiego obowiązku, odpisałeś, że
    powinienem raczej zapoznać się z prawem własnego kraju. W dodatku
    twierdziłeś, że oszustwo może być wykroczeniem.


    >
    > Jeżeli wciąż masz wątpliwości, sugeruję szczerą rozmowę z jakimś znajomym
    > prawnikiem, najlepiej takim do którego masz zaufanie, żeby wytłumaczył ci
    > treściwie i dobitnie, jak bardzo się mylisz - ja już nie mam siły

    Ja z kolei radzę przeczytać jeszcze raz wątek i sprawdzić co skąd się
    wzięło.

    >
    >> Z subiektywnych: nie zarejestrujemy panu karty, ponieważ nie chce nam
    >> pan powiedzieć dokąd pan dzwonił rok temu o godz. 12:00 i
    >> conampanterazzrobi???
    >
    > tu pozostaje mi nieśmiało zasugerować Słownik Języka Polskiego i znaczenie
    > słowa "ostatnie" - ja już nie ma siły tłumaczyć rzeczy które wydają się w
    > sposób oczywisty być nauczone daleko poniżej poziomu określenia "człowiek
    > inteligentny"

    Też już nie mam siły :) Ja o ogólnych zasadach, a Ty - niewiadomo o czym.

    --
    Liwiusz


  • 33. Data: 2009-05-18 12:31:03
    Temat: Re: nieuczciwe play
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> napisał
    > Wyrzuciłeś już kartę do śmieci? :)

    A nie możesz się do niego dodzwonić? Spróbuj może tu: Pogotowie Antenowe
    Warszawa tel. 601 690 680? :P

    Maciek.


  • 34. Data: 2009-05-18 12:32:36
    Temat: Re: nieuczciwe play
    Od: t...@g...com

    On 18 Maj, 14:21, Waldek Godel <n...@o...info> wrote:
    > Dnia Mon, 18 May 2009 05:16:03 -0700 (PDT), t...@g...com
    > napisał(a):
    >
    > >> Słabe masz to doświadczenie.
    >
    > > nie rozumiem o co ci chodzi, napiszę jaśniej : Z WŁASNEGO
    > > DOśWIADCZENIA.
    >
    > Ja już nie potrafię jaśniej napisać, więc powtórzę: słabe to twoje własne
    > doświadczenie. Może po prostu za krótkie albo za wybiórcze?
    >
    > Równie nieśmiało powtórzę pytanie, które tak wyjątkowo zgrabnie zbyłeś
    > milczeniem: czy w hipotetycznym przypadku złożysz reklamację i napiszesz w
    > usenecie jaki to wielki problem, że operator pomylił się na twoją korzyść?
    >
    > --
    > Pozdrowienia, Waldek Godel
    > awago.maupa.orangegsm.info, awago.maupa.telekomunikacja.org
    > "Marka TP na skutek utarczek z regulatorem rynku bardzo się zdewaluowała" -
    > Maciej Witucki, prezes.


    Moje doswiadczenie jest takie:
    http://groups.google.pl/group/pl.misc.telefonia.gsm/
    browse_thread/thread/6d1888ed44ae5d16/218e0435f6a124
    66?hl=pl&q=#218e0435f6a12466

    z relacji użytkowników wiem, ze takie p[omyłki zdarzaja się często ale
    jakoś nie słyszałrm aby ktos leciała z tym do UKIE, rzecznika praw
    konsumenta czy tez składał reklamacje.
    Radzę sobie dokładnie przeczytać komu i na jakie stwierdzenie
    odpowiedziałem w pierwszym wpisie.


  • 35. Data: 2009-05-18 12:45:30
    Temat: Re: nieuczciwe play
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Maciek" news:gurkea$jeq$1@inews.gazeta.pl

    > A nie możesz się do niego dodzwonić? Spróbuj może tu: Pogotowie Antenowe
    > Warszawa tel. 601 690 680? :P

    Dzwonię, dzwonię ale nikt nie odbiera :P Obraził się na nas czy co?


  • 36. Data: 2009-05-18 12:50:07
    Temat: Re: nieuczciwe play
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 18 May 2009 14:24:12 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Waldku, ja wiem, że na 99,99% zachowanie Playa nie stanowi znamion
    > oszustwa. Chciałbym tylko zauważyć, że dyskusja zaczęła się od tego, że
    > użytkownik Maciek twierdził, iż jeśli użytkownik posądza Play o
    > oszustwo, to ma *obowiązek* to zgłosić na policję.
    >
    > Na moją sugestię, że wcale nie ma takiego obowiązku, odpisałeś, że
    > powinienem raczej zapoznać się z prawem własnego kraju. W dodatku
    > twierdziłeś, że oszustwo może być wykroczeniem.

    Tak, napisałem, że w obowiązujacym systemie prawnym, obywatel RP
    podejrzewający możliwość popełnienia przestępstwa ma obowiązek zgłosić ten
    fakt organom ścigania. Jeżeli tego nie zrobi może w skrajnym przypadku
    zostać za to ukarany.

    > Ja z kolei radzę przeczytać jeszcze raz wątek i sprawdzić co skąd się
    > wzięło.

    Wzięło się z twojego stwierdzenia, że oszustwo zaistniało bez względu na
    złożenie reklamacji - co nie jest prawdą


    > Też już nie mam siły :) Ja o ogólnych zasadach, a Ty - niewiadomo o czym.


    Ogólne zasady są takie, że użytkownik ma uwiarygodnić fakt, że on jest
    właścicielem karty. Odbywa się to poprzez podanie danych które zazwyczaj są
    znane wyłącznie właścicielowi/użytkownikowi karty.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    awago.maupa.orangegsm.info, awago.maupa.telekomunikacja.org
    "Marka TP na skutek utarczek z regulatorem rynku bardzo się zdewaluowała" -
    Maciej Witucki, prezes.


  • 37. Data: 2009-05-18 12:57:05
    Temat: Re: nieuczciwe play
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Waldek Godel pisze:
    > Dnia Mon, 18 May 2009 14:24:12 +0200, Liwiusz napisał(a):
    >
    >> Waldku, ja wiem, że na 99,99% zachowanie Playa nie stanowi znamion
    >> oszustwa. Chciałbym tylko zauważyć, że dyskusja zaczęła się od tego, że
    >> użytkownik Maciek twierdził, iż jeśli użytkownik posądza Play o
    >> oszustwo, to ma *obowiązek* to zgłosić na policję.
    >>
    >> Na moją sugestię, że wcale nie ma takiego obowiązku, odpisałeś, że
    >> powinienem raczej zapoznać się z prawem własnego kraju. W dodatku
    >> twierdziłeś, że oszustwo może być wykroczeniem.
    >
    > Tak, napisałem, że w obowiązujacym systemie prawnym, obywatel RP
    > podejrzewający możliwość popełnienia przestępstwa ma obowiązek zgłosić ten
    > fakt organom ścigania. Jeżeli tego nie zrobi może w skrajnym przypadku
    > zostać za to ukarany.

    Tylko w wyjątkowych przypadkach, w dodatku nie związanych zupełnie z
    przestępstwem, o którym tutaj dyskutowaliśmy.

    >
    >> Ja z kolei radzę przeczytać jeszcze raz wątek i sprawdzić co skąd się
    >> wzięło.
    >
    > Wzięło się z twojego stwierdzenia, że oszustwo zaistniało bez względu na
    > złożenie reklamacji - co nie jest prawdą

    Jest to prawda. Tak zwane oszustwo, czyli wprowadzenie w błąd w celu
    uzyskania korzyści majątkowej, musiało zajść w momencie kiedy użytkownik
    zdecydował się na kupno startera i skorzystania z usługi. Jednocześnie
    Play musiałby świadomie wprowadzić użytkownika w błąd co do oferty, a
    potem wykorzystać ten błąd. Fakt, czy w wyniku tego oszustwa została
    złożona reklamacja, czy też nie, nie ma znaczenia.

    >
    >
    >> Też już nie mam siły :) Ja o ogólnych zasadach, a Ty - niewiadomo o czym.
    >
    >
    > Ogólne zasady są takie, że użytkownik ma uwiarygodnić fakt, że on jest
    > właścicielem karty. Odbywa się to poprzez podanie danych które zazwyczaj są
    > znane wyłącznie właścicielowi/użytkownikowi karty.


    Ogólne zasady są takie, że w reklamacji użytkownik ma podać swoje
    dane osobowe. Natomiast operatorzy uzależniają rozpatrzenie reklamacji
    od tego, czy łaskawie zarejestrują te dane wcześniej w swoim systemie. A
    na to już prawa nie ma.

    --
    Liwiusz


  • 38. Data: 2009-05-18 13:10:44
    Temat: Re: nieuczciwe play
    Od: "SDD" <s...@t...pl>


    Użytkownik "lb" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:4a113a9e$1@news.home.net.pl...

    > Dziwne ,ze te systemy nigdy nie myla sie na kozysc klienta .

    Nieprawda. Wielokrotnie i na ogromne sumy w ciagu 10 lat wyruchalem sieci
    GSM wlasnei z powodu luk w systemie na korzysc abonenta.
    Trzeba miec tylko rozum w glowie zamiast sieczki

    Pozdrawiam
    SDD



  • 39. Data: 2009-05-18 13:40:18
    Temat: Re: nieuczciwe play
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 18 May 2009 15:41:00 +0200, lb napisał(a):

    > A teraz pisz sobie pisma do playa za 5 zł jesli lubisz ,bo ja wole wyrzucic
    > karte do smieci i napisac TU .

    Nie, wysłałbym mailem, za darmo. No ale ja zadałem sobie trud przeczytania
    danych kontaktowych na stronie.
    Wybacz, jeżeli rozwiązania które podpowiadam (czytanie ze zrozumieniem
    strony) przekraczają twoje możliwości.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    awago.maupa.orangegsm.info, awago.maupa.telekomunikacja.org
    "Marka TP na skutek utarczek z regulatorem rynku bardzo się zdewaluowała" -
    Maciej Witucki, prezes.


  • 40. Data: 2009-05-18 13:41:00
    Temat: Re: nieuczciwe play
    Od: "lb" <e...@w...pl>


    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@o...info> napisał w wiadomości
    news:15qfvunxb1drf$.dlg@lepper.institute.com...
    > Dnia Mon, 18 May 2009 13:10:51 +0200, lb napisał(a):
    >
    >> Odpowiem Ci pytaniem na pytanie .
    >> A Tobie dobrze jak Cie oszukują?
    >> Punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia .
    >
    > Nie wiem czy mi dobrze, bo ja składam reklamacje i zazwyczaj są
    > rozpatrywane pozytywnie, zwłaszcza takie proste.
    > Ale mnie byłoby najzwyczajniej w świecie ciężki wstyd, gdybym miał zamiast
    > przeczytać przepisy i regulamin i następnie się zastosować do ogólnie
    > przyjetych sposobów rozwiązywania takich problemów, biegać po grupach
    > usenetowych i szczeniacko jęczeć, że nikt za mnie tego nie załatwił.
    > Trzeba mieć choćby odrobinę poziomu, kultury i inteligencji.
    >
    > PS. sygnaturki się tnie, takie są zasady usenetu, nazywane netykietą. Tego
    > też nie chciało ci się poznać.
    >
    > --
    > Pozdrowienia, Waldek Godel
    > awago.maupa.orangegsm.info, awago.maupa.telekomunikacja.org
    > "Marka TP na skutek utarczek z regulatorem rynku bardzo się
    > zdewaluowała" -
    > Maciej Witucki, prezes.
    Grupe czytuje od bardzo dawna i
    dales tu wielokrotnie przyklady swojej kultury ,wiec chyba ja juz nie musze.
    co do sygnaturek to chyba lekki OT Panie KULTURALNY .
    Wysylanie tego na grupe jest takim samym nietaktem jak nie wycinanie .


    A teraz pisz sobie pisma do playa za 5 zł jesli lubisz ,bo ja wole wyrzucic
    karte do smieci i napisac TU .
    To kto jest pieniaczem ja Czy TY ?
    Pewno poszedl bys do sadu jak by Ci takiej reklamacji nie uznali ...




strony : 1 ... 3 . [ 4 ] . 5 ... 7


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: