    Subject: Re: nietypowy config
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Date: Thu, 27 Aug 2015 08:36:28 +0200
    From: "Dziki Facet" <s...@f...u>

    W dniu .08.2015 o 00:24 Waldek <m...@n...dam> pisze:

    > Ten "pełnokrwisty" Hyper-V to chyba M$ implementował w Win 2008 serwer
    > nie bawiłem się tym, ale gdzieś mi się tak o uszy/oczy obiło ?
    >
    > A w 7-ce to chyba można było doinstalować managera do tego, ale bez
    > silnika
    >
    > Pozdro

    Nie, nie o to chodzi. W Windows Server 2012 R2 (nie wiem jak w bez R2 -
    ku*wa, co za "the bill" wymyślił takie nazewnictwo?!) i Windows 8/8.1/10
    Enterprise można np. zrobić wirtualizację 3D. Mając odpowiednią kartę
    grafiki, wirtualce możemy przydzielić część mocy (jak chcesz więcej info,
    to odsyłam do sieci pod hasło RemoteFX). Na wykastrowanym Hyper-V i w
    Windows 8 i większych Pro tej funkcjonalności już nie ma... Często
    przydaje się taki fjuczer w biurach projektowych, gdzie na wirtualce można
    obrobić jakieś obiekty w 3D Studio itd albo do gier, gdzie na zdalnej
    maszynie wirtualnej można sobie pograć, mając przy tym starego kieprawego
    laptopa...