  • 1. Data: 2010-06-05 18:51:37
    Temat: nietypowe pytanie ;)
    Od: "Akira" <a...@a...net>

    Hej :)

    czy ktos moze z Was bedzie w stanie i podpowie mi w takiej nietypowej
    kwestii...
    mam taki nietypowy wjazd, dostep do miejsca postojowego w garazu, ktory ma
    przeswit 98cm -100cm ... cos kolo tego i moje pytanie czy da rade zmiescic
    sie w tym przeswicie i wjechac typowym nakedem... powiedzmy suzuki gsr 600,
    kawasaki z 750... ??? jakiej mnie jwiecej szerokosci sa tego typu
    motocykle.. wyczytalem w specyfikacjach ze ich szerokosc to 77cm tak mnie
    jwiecej... wiec daloby rade wcisnac sie tak przez metrowe gardlo
    przejazdu/wjazdu na miejsce postojowe :P???

    wiem ze najlepiej prawdzic samemu, ale nie mam obecnie takiej mozliwosci, a
    jak juz bedzie to nie chcialbym aby okazalo sie, ze dupa blada jak u miska
    polarnego :D... a moze ktorys z szanownych forumowiczow posiada taka lub
    podobna maszyne i zmierzylby mi jej szerokosc... :) z uwzglednieniem
    rozstawienia lusterek i bez (bo zawsze chyba lusterka mozna zlozyc???)

    Pozdrawiam i zgory dziekuje za odpowiedz i udzielona pomoc :)

  • 2. Data: 2010-06-06 05:39:23
    Temat: Re: nietypowe pytanie ;)
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Akira"
    mam taki nietypowy wjazd, dostep do miejsca postojowego w garazu, ktory ma
    przeswit 98cm -100cm ...
    jakiej mnie jwiecej szerokosci sa tego typu motocykle.. ... wiec daloby
    rade wcisnac sie tak przez metrowe gardlo
    przejazdu/wjazdu na miejsce postojowe :P???

    Przeswit to raczej wysokosc....
    a jesli jest wjazd 1 m szerokosci to spokojnie sie zmiescisz normalnym
    motocyklem.
    Zwykle nie maja wiecej jak 90 cm a i tak najszerzej sa lusterka.
    Problem z tym ze moto postawione na kosie zajmije wiecej miejsca - no ale Ty
    pytales tylko o wjazd...

    --
    Tytus
    żółta motorynka