eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodynietypowe firmowe - Renault Vel Satis ?Re: nietypowe firmowe - Renault Vel Satis ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!cyclone02.ams2.highwinds-media.com!voer-me.
    highwinds-media.com!npeer02.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!fe
    ed-me.highwinds-media.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.n
    eostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.ne
    ostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Mon, 13 May 2013 04:18:57 +0200
    From: _Michał <m...@g...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130328
    Thunderbird/17.0.5
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: nietypowe firmowe - Renault Vel Satis ?
    References: <518aa8e6$0$1248$65785112@news.neostrada.pl>
    <kmfdjr$tm5$1@news.task.gda.pl>
    <518c68f3$0$26709$65785112@news.neostrada.pl>
    <kmm6ai$ius$1@news.task.gda.pl>
    In-Reply-To: <kmm6ai$ius$1@news.task.gda.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 30
    Message-ID: <51904d92$0$1214$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: nat1-115.ghnet.pl
    X-Trace: 1368411538 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1214 91.150.220.115:1787
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2285
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2491873
    [ ukryj nagłówki ]

    On 5/11/2013 9:31 PM, Marek Dyjor wrote:

    >> Właśnie co do 2.2:
    >>
    >> co tam się sypie ?
    >
    > w 2.2 blok nie pęka, lubi sie wydmuchać uszczelka głowicy, początkowe
    > objawy to picie płynu chłodniczego...
    >
    > trzeba uważać bo można łatwo przegrzać silnik, jak sie nie zagląda na
    > zbiorniczek z płynem to stanie się to z zaskoczenia.


    Z tego co pamiętam w safranie były 2 lub 3 komunikaty z tym związane

    Jakoś sobie wykrywał problemy z chłodzeniem i gadał odrazu

    Jak silnik był gorący to mówił ze jest gorący

    i chyba trzeci (nie wiem czy nie dodali w wersji "po 96") jak silnik był
    już "za gorący" to mówił że jest "za gorący żeby się zatrzymać i uważać
    przy otwieraniu maski i go nie dotykać bo gorący".
    czy jakiś taki przydłuższy tekst :) - tego się nasłuchałem bo
    uszkodzonym 1100km robiłem i się zwolnić nie dało, bo się grzał.

    i jeszcze poziomy wszystkich płynów monitorował na bieżąco od
    spryskiwaczy po oleje, wodę i hamulcowy (nie każda wersja).

    vel satis nie ma podobnie ? że 5x wcześniej łopatologicznie zdąży
    powiedzieć co się dzieje ?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: