-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!cyclone02.ams2.highwinds-media.com!voer-me.
highwinds-media.com!npeer02.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!fe
ed-me.highwinds-media.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.n
eostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.ne
ostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Mon, 13 May 2013 04:18:57 +0200
From: _Michał <m...@g...pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130328
Thunderbird/17.0.5
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: nietypowe firmowe - Renault Vel Satis ?
References: <518aa8e6$0$1248$65785112@news.neostrada.pl>
<kmfdjr$tm5$1@news.task.gda.pl>
<518c68f3$0$26709$65785112@news.neostrada.pl>
<kmm6ai$ius$1@news.task.gda.pl>
In-Reply-To: <kmm6ai$ius$1@news.task.gda.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 30
Message-ID: <51904d92$0$1214$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: nat1-115.ghnet.pl
X-Trace: 1368411538 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1214 91.150.220.115:1787
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2285
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2491873
[ ukryj nagłówki ]On 5/11/2013 9:31 PM, Marek Dyjor wrote:
>> Właśnie co do 2.2:
>>
>> co tam się sypie ?
>
> w 2.2 blok nie pęka, lubi sie wydmuchać uszczelka głowicy, początkowe
> objawy to picie płynu chłodniczego...
>
> trzeba uważać bo można łatwo przegrzać silnik, jak sie nie zagląda na
> zbiorniczek z płynem to stanie się to z zaskoczenia.
Z tego co pamiętam w safranie były 2 lub 3 komunikaty z tym związane
Jakoś sobie wykrywał problemy z chłodzeniem i gadał odrazu
Jak silnik był gorący to mówił ze jest gorący
i chyba trzeci (nie wiem czy nie dodali w wersji "po 96") jak silnik był
już "za gorący" to mówił że jest "za gorący żeby się zatrzymać i uważać
przy otwieraniu maski i go nie dotykać bo gorący".
czy jakiś taki przydłuższy tekst :) - tego się nasłuchałem bo
uszkodzonym 1100km robiłem i się zwolnić nie dało, bo się grzał.
i jeszcze poziomy wszystkich płynów monitorował na bieżąco od
spryskiwaczy po oleje, wodę i hamulcowy (nie każda wersja).
vel satis nie ma podobnie ? że 5x wcześniej łopatologicznie zdąży
powiedzieć co się dzieje ?
Następne wpisy z tego wątku
- 21.05.13 18:26 Marek Dyjor
Najnowsze wątki z tej grupy
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
Najnowsze wątki
- 2025-01-17 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-01-17 Natalia z Andrychowa
- 2025-01-17 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-17 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-17 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-17 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-01-17 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-17 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2025-01-17 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-17 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-17 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2025-01-17 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-17 pradnica krokowa
- 2025-01-17 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-17 Warszawa => Helpdesk Specialist <=