eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodynietypowe firmowe - Renault Vel Satis ?Re: nietypowe firmowe - Renault Vel Satis ?
  • Data: 2013-05-10 05:21:13
    Temat: Re: nietypowe firmowe - Renault Vel Satis ?
    Od: _Michał <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 5/9/2013 10:51 AM, Piotrek wrote:
    > Postaw flaszke i popytaj w warsztatch ktore specjalizuja sie w autach tej
    > marki, czy warto kupowac cos takiego, czy pojezdzisz, czy jest awaryjne, jak
    > wyglada eksploatacja itd.
    >
    > Zebys sie pozniej nie zaskoczyl kosztami.
    >
    > Kolega na pale kupil a**i za 56.000zl. Na drugi dzien strzelil mu
    > rozrzad...po tym co chwile awarie, naprawy, duze koszta - wydal dodatkowo
    > 28.000pln. Zmeczony po pol roku sprzedal to auto za 28k. Kupil Honde Accord
    > paroletnia od dealera (ktos zostawil w rozliczeniu) i jest bardzo zadowolony
    > (2 lata) - oprocz eksploatacji nic nie naprawia)


    Właśnie są takie co się psują i nie :) i liczę (trochę) na szczęście

    Moje prywatne 3 safrane psuły się okrutnie (po czasie tak mogę nazwać)
    ale jako że innych nie miałem to było to "normalne" (aczkolwiek zawsze
    potrafiły się doczołgać o własnych siłach, a czasem fundowały zabawę
    pokroju - poniżej 160km/h nie mogę jechać bo się przegrzewam - a do
    celu zostało 1100km...).

    po przesiadce na stare BMW7, szok ze to może jeździć i jeździć i jeździć
    ale tam w sumie nie ma fanaberii jak w renaultach (mimo że auto nowsze
    konstrukcyjnie), mniej trwałe zawieszenia, i gorsze prowadzenie - ale
    bezawaryjność niezła i prostackie ale mocne silniki, bez cudów.

    Ale firmówka 2.5 jeździła ze 3 lata i jedyne co to normalne serwisowanie
    super bezawaryjne auto za absolutne grosze było :) i części do 2.5
    dramatycznie, ale to dramatycznie tańsze niż do 3.0 były, i nie miał
    trubin, (chyba) szpery, miał normalne adaptacyjne wspomaganie bez
    elektrycznych bajerów, brak gps i foteli z 14 guzikami - i pilota IR ;)

    tylko teraz vel satis spadł do cen ówczesnych safrane i może powtórkę
    trza zrobić :)

    i teraz tak sobie myślę kupić gołego vel satisa (tz z jakimś tam
    wyposażeniem - np. żeby w kartach trzymał pozycję foteli i lusterek,
    ale koniecznie welurem, gps, może być bez radarów ACC, bez automata,
    mp3, dvd itp...)

    i z najtańszym silnikiem i skrzynią :) czyi jakiś diesel i manual6

    bo sobie tak myślę - wyposażenie w vel satisach się nie sypie,
    sypie się mechanika w silnikach 3.5 (tylko tego znam)
    -alternatory (japońskie mitsubishi), ale to okrutnie
    -silnik "nissan z350"
    -skrzynie i wszystko dookoła skrzyni (z tym że uszkodzona pojeździ
    spokojnie 100kkm - testowane, tylko czuć że np. delikatnie
    szarpie z 1 na 2)
    -esp dla wersji 3.5
    a cena się zbliża do 0 i ktoś już kiedyś w niego wpakował 80k na
    naprawy i pewnie naprawił wszystko po fabryce i teraz tylko czas
    na kilka lat lania oleju ;) i sprzeda za 10% ceny tego co wpakował ;)
    jak w safrane nowe ponoć się psuły, b. stare się psują, ale 9 latek
    to była rewelacja ;) (chyba że V6 rewelacja jeszcze większa, tylko
    stojąca u mechanika cały czas ;) )


    Przebiegi by nie były okrutne około 15..18kkm/rok i liczę na
    bezawaryjne 50kkm/ 3 lata. w tym ze 4kkm zrobię ja :)

    Auto na miasto krótkie odcinki i raz na mc jakaś trasa, kilka
    razy w roku trasa ze 2kkm.


    Czyli 50kkm: wymienić klocki 2x, raz olej wymienić i 3x dolać,
    kilka żarówek i powiedzmy że termostat i jakaś wtyczka nawali
    i kilka duperelek zawieszenia - to to tak wyglądać nie będzie ?


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: