    Subject: Re: niestabilny odbiór sygnału TV
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    From: Trybun <c...@r...cb>
    Date: Mon, 9 Nov 2015 12:09:08 +0100

    W dniu 2015-08-16 o 22:55, Krycha pisze:
    > Witam.
    > Mam kłopot z odbiorem sygnału TV naziemnej w altance na działce.
    > Antena typu:
    > http://www.mediamonter.pl/combo4w-antena-zewntrzna-p
    -247.html?gclid=COqD5M22rscCFQ3ItAod4EsN6Q

    > ale kupiono sporo lat temu.
    > Wzmacniacz w puszce antenowej 12V.
    > Dekoder WIWA 50, telewizor z kineskopem.
    > Zasilacz antenowy
    > https://www.tim.pl/baterie-i-latarki/rtv/zasilacze-a
    ntenowe/?gclid=CP_-oN23rscCFSXJtAod3esPjw

> [...]
    > kabla antenowego przy antenie.
    > Teraz łapię tylko 8 programów z jednego pakietu:
    > http://www.cyfrowydoradca.pl/mux3.html.
    >
    > Zastanawiam się jakie powinnam podjąć dalsze kroki?
    > Co u mnie nawala?
    > Czy lepszy zasilacz antenowy poprawi sytuację.
    > Może ktoś z Was miał podobną sytuacje i poradzi mi co powinnam
    > zrobić.
    > Nie chciałabym iść w koszty i zmieniać kolejne elementu składanki
    > (zasilacz, antena, wyższe położenie anteny), na chybił trafił,
    > bo nie znając przyczyny mogą tracić czas i nie osiągnąć sukcesu.

    Raczej nic nie zdziałasz. Znajdujesz się na krawędzi zasięgu i w tym
    braku stabilności przekazu nie pomoże żadna antena. Praktycznie wszyscy
    których znam mają tego typu problemy po przejściu na "nadawanie
    cyfrowe". Oficjalnie miało być lepiej a wyszło że jest gorzej. Zupełnie
    niezrozumiała polityka, no bo niby czemu może służyć choćby to
    różnicowanie pod względem mocy kanałów na jednym przekaźniku, chyba
    tylko utrudnieniu życia klientowi.