  • Data: 2015-10-12 23:27:43
    Temat: Re: niestabilny odbiór sygnału TV
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-08-16 o 22:55, Krycha pisze:
    > Witam.
    > Mam kłopot z odbiorem sygnału TV naziemnej w altance na działce.
    (...)
    > Nie chciałabym iść w koszty i zmieniać kolejne elementu składanki
    > (zasilacz, antena, wyższe położenie anteny), na chybił trafił,
    > bo nie znając przyczyny mogą tracić czas i nie osiągnąć sukcesu.
    >
    > Pozdrawiam Krycha.

    Dziękuję wszystkim, którzy podzielili sie swoją wiedzą i udzielili mi rad.
    Założyłam antenę kierunkową DVBT12/A (cena 60 zł.- tańszych nie było).
    Zamontowałam ją, na dokupionym wysięgniku, lekko ponad dach, co widać:
    https://picasaweb.google.com/110636404017483245604/A
    ntenaTV.
    Kabla antenowego starczyło na styk.
    Odbieram ponad 20 programów polskich w tym TVN-nowski.
    Poza tym 8 programów czeskich.
    Jest OK. :-)

    Pozdrawiam Krycha.