  • Data: 2010-04-19 16:49:53
    Temat: Re: [nieco ot] gramofon i głośniki
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 19 Apr 2010 18:38:56 +0200, dr nauk boskich wrote:
    >witam, chciałbym zapytać czy gdy podłącze do takiego gramofonu z
    >preampem;
    >http://www.allegro.pl/item995078655_znakomity_gramo
    fon_reloop_rp_300_hifi_nowka_fv.html
    >głośniki komputerowe aktywne o parametrach rms 10w, pmpo 80w to czy
    >dźwięk nie będzie zbyt cichy?

    Czy bedzie cicho to zalezy jaki masz pokoj i czy lubisz dynamike w
    muzyce - niektorzy zalecaja minimum 20W na maly pokoj, inni co
    najmniej 100 :-)

    >z komputerem, discmanem, odtwarzaczem mp3 grają dość głośno, ale
    >powyższe urządzenia mają regulacje głośności a adapter nie

    To niejako osobne zagadnienie.

    Tylko ze ja tam widze "Wbudowany przedwzmacniacz: Nie"

    Jesli ma wkladke magnetyczna to na pewno bedzie za cicho i ogolnie
    zle.

    J.