-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Cavallino <c...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: nie. pojedyńcza linia przerywana.
Date: Sun, 14 Jan 2018 12:03:29 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 21
Message-ID: <p3fde1$quc$2@node2.news.atman.pl>
References: <p30us3$g2o$1@news.mixmin.net> <p318op$nc9$1@dont-email.me>
<p31nlg$tio$1@news.mixmin.net> <p32feq$b6v$3@dont-email.me>
<p341f2$bkq$1@news.mixmin.net>
<9...@g...com>
<5a560206$0$15200$65785112@news.neostrada.pl>
<p35ibl$b3b$1@node1.news.atman.pl>
<5a5658a0$0$5149$65785112@news.neostrada.pl>
<p35o6e$h2d$1@node1.news.atman.pl>
<8...@4...com>
<p3b8me$ett$1@news.mixmin.net>
<v...@4...com>
NNTP-Posting-Host: d211-76.icpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1515927809 27596 109.173.211.76 (14 Jan 2018 11:03:29
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 14 Jan 2018 11:03:29 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.5.2
In-Reply-To: <v...@4...com>
Content-Language: pl
X-Antivirus: Avast (VPS 180114-0, 14.01.2018), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2622554
[ ukryj nagłówki ]W dniu 14-01-2018 o 11:50, r...@k...pl pisze:
> Fri, 12 Jan 2018 22:17:39 +0100, w <p3b8me$ett$1@news.mixmin.net>, "Witko4"
> <d...@p...pl> napisał(-a):
>
>> Użytkownik <r...@k...pl> napisał w wiadomości
>> news:8vpc5dhsg6cumdup4k096vbstigrmvvrdn@4ax.com...
>>
>>> Po to wymyślono linie krawędziowe oddzielające jezdnie drogi głównej.
>>
>> To nie jest linia krawedziowa.
>> To jest pojedyńcza linia przerywana o podwójnej szerokości.
>
> A słuszna uwaga.
Aczkolwiek nieprawdziwa.
Najbardziej podobne to do P-6, ale wymiary też się nie zgadzają - są dwa
razy krótsze.
Ale inne linie, to nawet w rachubę nie wchodzą.
Następne wpisy z tego wątku
- 14.01.18 12:13 Cavallino
- 14.01.18 13:05 r...@k...pl
- 14.01.18 13:06 r...@k...pl
- 14.01.18 13:24 r...@k...pl
- 14.01.18 15:31 Cavallino
- 14.01.18 15:33 Cavallino
- 14.01.18 15:36 Witko4
- 14.01.18 15:37 Witko4
- 14.01.18 15:40 Cavallino
- 14.01.18 16:00 Cavallino
- 14.01.18 18:48 r...@k...pl
- 14.01.18 18:49 r...@k...pl
- 14.01.18 19:13 r...@k...pl
- 14.01.18 20:30 Witko4
- 14.01.18 22:37 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-11 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-11 Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- 2024-12-11 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe