  • 51. Data: 2009-09-24 08:38:03
    Temat: Re: nie ma to jak "uprzejmość" kierowcy!
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Kuba (aka cita) pisze:
    > gildor wydusił z siebie te słowy:
    >
    > to ja nie kumam co Ty mówisz.
    > Przecież próbujesz rozważać wlasnie o hipotetycznej sytuacji, kiedy
    > kolizja jest.

    ja?! pomylieś mnie z kimś innym. ja o żadnej kolizji nie pisałem. teraz
    dopiero, ale to jakby na Twoje wyzwanie, ze specjalnym tego zaznaczeniem.

    > I też mówie o takiej hipotetycznej sytuacji, kiedy zadziala sie kolizja
    > i chuj wielki ona obchodzi wszystkich, ktorzy po zmianie swiateł po
    > porstu pojadą mając Cie w dupie.

    ci co pojadą, to pojadą. niektórzy nie będą mieli tak fajnie.

    > teraz to już mooocnno hipotetyzujesz

    porwałeś mnie w wir swoich rozważań. znaczy sugerujesz, że jednak
    przeskoczą?

    > a jak hipotetycznie nie mozesz wstać?!

    to każdy kto się nie zatrzyma i nie udzieli pomocy, może mieć sprawe
    karną. widzisz, ja maiłem takie zdarzenie, że nie wziąłem telefonu od
    nikogo, ale policja znalazła świadków sama. nie spodziewałem się tego
    nawet. niestety, świadek pod wpływem sugestii, że sam może okazać się
    winnym kolizji, zmienił zeznanie na moją niekorzyść i było 2:2 i
    umorzenie. ale początkowo było 3:1 dla mnie. miałem świadka, który nie
    zmienił zeznań. sprawa dot. kolizji z trepem i trafiła do prokuratury
    wojskowej. to im pomogło się umorzyć. a ja miałem AC więc zlałem temat
    odwołań.

    > Coś mi sie zdaje, ze nie uczestniczyles w kolizjach i albo jestes
    > szczęsciarz, albo mistrz, albo za krótko jeździsz po drogach.

    o, jw. gość zajechał mi droge poprzez zmianę pasa na mój i hamowanie.
    motocykl poszedł wyjechał mi spod dupy i poszedł slizgiem. rozbił mu
    zderzak. na pierwszy rzut oka moja wina, nie?

    > Jakkolwiek zdarzają sie wyjątki i nie mozna mówić, ze tak jest zawsze,
    > ale _niestety_ zwykle jest tak, ze kolizja jest interesująca tylko przez
    > szybe samochodu ... ale żeby sie ktoś zatrzymał i pomógł .. to już nie
    > częste zjawisko.
    > ps. i mówie z doświadczeń WLASNYCH

    a próbowałes kiedyś poprosic o pomoc? poproś.

    > eot z mojej strony
    > Nie mam aż tyle czasu na czytanie/pisanie na usenecie

    szkoda.

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 52. Data: 2009-09-24 13:31:08
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    Jacot pisze:

    > Nie wszyscy maja taka sile razenia pci:)
    Ano,jutro mam spotkanie z nicnieznawcą to mi się urok osobisty nie przyda:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 53. Data: 2009-09-24 18:00:17
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    gildor wydusił z siebie te słowy:

    > szkoda.

    jade na zlocik, samochodowy tym razem.
    Musze odsapnąć od kilku usenetowych wątków ;)

    --
    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)

  • 54. Data: 2009-09-24 18:48:53
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Kuba (aka cita) pisze:
    > gildor wydusił z siebie te słowy:

    > jade na zlocik, samochodowy tym razem.
    > Musze odsapnąć od kilku usenetowych wątków ;)

    o, zapaliło się światełko w tunelu... ciekawe co na to maszynista...