eGospodarka.plGrupypl.rec.motocyklenie ma cwaniaka nad Polaka czyli prasa o wyłudzaniu odszkodowańRe: nie ma cwaniaka nad Polaka czyli prasa o wyłudzaniu odszkodowań
  • Data: 2009-09-14 08:53:51
    Temat: Re: nie ma cwaniaka nad Polaka czyli prasa o wyłudzaniu odszkodowań
    Od: "luca_brasi" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin Gardeła" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:h82poj$3r4$1@inews.gazeta.pl...

    > Dlatego, żeby potencjali poszkodowani przez ciebie mogli dożyć do swojej
    > naturalnej śmierci a nie zdychać pod mostem, dlatego, żeby ich mienie
    > zostało im zwrócone z twojego OC, a nie poszło się jebać bo nie miałeś
    > kasy, żeby im oddać.
    > Japierdole, to są podstawy teorii ubepezpieczenia jakotakiego, a po co ci
    > potrącają z wypłaty dość sporą sumkę na ubepzieczenie zdrowotne poza
    > wykarmieniem armii urzędasów?
    od placenia za tych co nie mieli ubezpieczenia jest fundusz gwarancyjny
    (gwarantowany przez panstwo), ktory potem domaga sie od sprawcy pokrycia
    szkody wiec Twoje wywody o umieraniu pod mostem to bzdura
    obowiazkowe ubezpieczenie jest efektem lobbingu duzych firm dzialajacych w
    eurosojuzie, ktore w imie socjalistycznego uszczesliwiania na sile grabia
    nas na kazdym kroku zgodnie z prawem, tak samo jak : globalne ocieplenie,
    jazda na swiatlach, zarowki energooszczedne...
    ograniczanie wolnosci obywateli jest niestety nagminne i jak widac ma tez
    poparcie w zmanipulowanym spoleczenstwie:(
    i kupowanie spokoju na sile to po prostu grabiez obywatelli
    pozdr
    lukasz