  • 1. Data: 2015-02-19 22:39:22
    Temat: nie kumam czaczy...
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <N...@g...pl>

    http://allegro.pl/usb-pendrive-1000gb-najtaniej-79zl
    -i5093004405.html

    nie rozumiem, ja kupiłem pd i okazał się fejkiem...
    ale jakoś nie widzę, żeby inni walili negi sprzedawcom...
    o co chodzi?

    może ten pd nie działa z Windows 7? idiotyzm, ale ramach sukcesu po na eu
    możę jakaś dziwna niekompatybilność?

    nic już nie czaję...

  • 2. Data: 2015-02-19 23:10:10
    Temat: Re: nie kumam czaczy...
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 19 Feb 2015 22:39:22 +0100, Ministerstwo Propagandy
    napisał(a):

    > http://allegro.pl/usb-pendrive-1000gb-najtaniej-79zl
    -i5093004405.html

    LOL
    --
    Jacek
    Dziesięć przykazań ma 279 słów.

  • 3. Data: 2015-02-19 23:15:51
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Ministerstwo Propagandy" napisał w wiadomości grup

    >http://allegro.pl/usb-pendrive-1000gb-najtaniej-79z
    l-i5093004405.html

    1000Gb za sześć dyszek. Nawet niedojebany jaro by się zorientował że to wał.
    Taki pen jeśli już, kosztuje kilka tysi a nie kilka dyszek.

    >nie rozumiem, ja kupiłem pd i okazał się fejkiem...
    >ale jakoś nie widzę, żeby inni walili negi sprzedawcom...
    >o co chodzi?

    Może wstyd jak beret przyznać że jest się kretynem?

    >może ten pd nie działa z Windows 7? idiotyzm, ale ramach sukcesu po na eu
    >możę jakaś dziwna niekompatybilność?

    A ty masz dziwną niekompatybilność z mózgiem, Leszku :P

    >nic już nie czaję...

    No to akurat nie dziwi.

  • 4. Data: 2015-02-20 14:59:19
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Santana s...@i...pl ...

    > A ty masz dziwną niekompatybilność z mózgiem, Leszku :P

    Leszku?
    To jakis znany usenetowicz po zmianie nicka?

  • 5. Data: 2015-02-20 14:59:19
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Ministerstwo Propagandy N...@g...pl ...

    > http://allegro.pl/usb-pendrive-1000gb-najtaniej-79zl
    -i5093004405.html

    Strona przedmiotu została usunieta przez pracownika allegro.
    Podaj prosze linka do konta sprzedawcy.

  • 6. Data: 2015-02-20 18:20:50
    Od: "Jan P. Cieciński" <j...@o...pl>

    W dniu 2015-02-19 o 22:39, Ministerstwo Propagandy pisze:
> [...]
    > o co chodzi?
    >
    > może ten pd nie działa z Windows 7? idiotyzm, ale ramach sukcesu po na

    Witam!
    Jeszcze jeden naiwny dał się nabrać na stary numer!

    --
    Pozdrawiam, Jan
    http://www.ciecinski.eco.pl

  • 7. Data: 2015-02-20 19:38:54
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia 20 Feb 2015 13:59:19 GMT, Budzik napisał(a):

    > Użytkownik Ministerstwo Propagandy N...@g...pl ...

    -i5093004405.html

    > Strona przedmiotu została usunieta przez pracownika allegro.
    > Podaj prosze linka do konta sprzedawcy.

    http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=421
    3228
    Widzę, że ma całkiem tanie pendrajwy 2TB, okazja w sam raz dla
    Ministerstwa.

    --
    GLaF

  • 8. Data: 2015-02-20 20:21:29
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "GLaF" <g...@n...takiego.numeru.pl> wrote in message
    > http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=421
    3228
    > Widzę, że ma całkiem tanie pendrajwy 2TB, okazja w sam raz dla
    > Ministerstwa.

    obawiam sie ze opis mowi jasno "2TB GB !!!!" cokolwiek to oznacza ;)

    --
    http://db.org.pl/

  • 9. Data: 2015-02-20 21:30:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > o co chodzi?
    >
    > może ten pd nie działa z Windows 7? idiotyzm, ale ramach sukcesu po na

    A ktory negatyw jest od Ciebie?

  • 10. Data: 2015-02-21 14:29:53
    Od: Piotr Rezmer <k...@d...pl>

    W dniu 2015-02-20 o 20:21, m4rkiz pisze:

    > obawiam sie ze opis mowi jasno "2TB GB !!!!" cokolwiek to oznacza ;)

    TB - Ty Baranie
    GB - Głupi Baranie

    --
    pozdrawiam